امروزنامه ها – سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ / ۲ June, 2015

2015-06-02
56 بازدید

پرویز فتاح رقیب روحانی می شود ؟ آفتاب یزد- گروه سیاسی: ساده انگارانه است اگر تصور کنیم اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی دست روی دست گذاشته اند و در این راستا فعلی انجام نمی دهند. به هر حال با توجه به اینکه ایشان در انتخابات پیشین از جانب مردم زخمی اساسی خورده اند به […]

پرویز فتاح رقیب روحانی می شود ؟
آفتاب یزد- گروه سیاسی: ساده انگارانه است اگر تصور کنیم اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی دست روی دست گذاشته اند و در این راستا فعلی انجام نمی دهند. به هر حال با توجه به اینکه ایشان در انتخابات پیشین از جانب مردم زخمی اساسی خورده اند به دنبال آن هستند که سال۹۶ جبران مافات نموده و کلید پاستور را از دستان حسن روحانی بگیرند.
مطمئنا برای حصول این مهم اصولگرایان نقشه های فراوانی دیده و کشیده‌اند که می توان گفت تخریب این دولت و نادیده انگاشتن اقداماتش بخشی از این موضوع می باشد. بی شک پس از سال ها فعالیت سیاسی، اصولگرایان قرار نیست تنها به اقدامات رسانه های خود از جمله تلویزیون دل خوش کنند. آنان مطمئنا در کنار این اقدامات سعی می کنند در زیر پوست اخبار و فعالیت‌های رسانه‌ای خود برخی افراد را مطرح و اصطلاحات «چهره سازی» کنند.