حاجی در ونداده و در جمع گروه مشورتی محلی خود چه گفت ؟

2015-05-31
139 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی شامگاه روز پنجشنبه ۹۴/۲/۳۱ در جمع گروه مشورتی محلی خود از معتمدین روستای ونداده گزارشی از سه سال فعالیت اش ارائه کرد. عملکرد تقنینی و نظارتی، بخش اول گزارش عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم بود. وی […]

۱۰

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی شامگاه روز پنجشنبه ۹۴/۲/۳۱ در جمع گروه مشورتی محلی خود از معتمدین روستای ونداده گزارشی از سه سال فعالیت اش ارائه کرد.

عملکرد تقنینی و نظارتی، بخش اول گزارش عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم بود.

وی درهمین راستا اظهار داشت: وظیفه اصلی نماینده مردم در مجلس، قانون گذاری است در بسیاری از موارد یک رأی مثبت یا منفی دادن ممکن است باعث یک اثر کلی در کشور تا سالهای سال شود بنابراین دقت در این امر و حضور همراه با مطالعه در جلسات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد و به عقیده بنده، موجب بازخواست در پیشگاه عدل الهی است.

حسینعلی حاجی در بخش دیگری از گزارش خود، به پیگیری های صورت گرفته جهت پیشرفت منطقه پرداخت و افزود: متأسفانه در این سه سال، هم دولت دهم و هم دولت یازدهم بدترین وضع بودجه ای را داشته اند، علیرغم دستوراتی که مسئولان اجرایی کشور داده اند عملاً بخاطر عدم تحقق بودجه، کار اساسی صورت نگرفته است البته در همین زمینه هم بنده اعتراضاتی داشته ام و گفتم مثلاً چرا یک سالن ورزشی در روستای ونداده سالهاست تکمیل نمی شود اما یک بازیکن میلیاردها پول بیت المال را می گیرد در حالیکه تیمی که در آن بازی می کند هیچ نتیجه ای نمی گیرد اگر پول نیست برای او هم نباید باشد و اگر هست باید به شهرستانها هم توجه شود.

وی در پایان به اخذ مصوبه از هیأت دولت برای ایجاد ناحیه صنعتی گلستان در بخش میمه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جانمایی صورت گرفته در مراتع روبروی روستای ونداده مورد تأیید مسئولین شهرستان وشرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان است، از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ هم مبلغ یک میلیارد تومان برایش بودجه گذاشته ایم و حدود ۳ میلیارد تومان هم خود شرکت شهرکها حاضر به سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت است و بنده بخاطر پیشرفت منطقه از شما عزیزان که خواص این روستا هستید می خواهم کمک کنید تا با آزادسازی زمین و احداث این ناحیه، گام مهمی در جهت حفظ جمعیت، ایجاد اشتغال و پیشرفت منطقه برداریم.