تودیع و معارفه ی فرمانده جدید مقاومت بسیج سپاه شهرستان

2015-05-25
112 بازدید

  به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی تا سوم خرداد را دفع دشمن و از سوم خرداد تا پایان جنگ را تنبیه متجاوز نامگذاری کرد. وی افزود ملت با ایمان ایران […]

 

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی تا سوم خرداد را دفع دشمن و از سوم خرداد تا پایان جنگ را تنبیه متجاوز نامگذاری کرد.

وی افزود ملت با ایمان ایران اسلامی با وحدت و اتحاد در مقابل قدرتهایی که جمهوری اسلامی خاری در {شم انها بودند ایستاده و در سلسه عملیات های ازاد سازی خرمشهر بیش از ۱۵ هزار نیروی عراقی را به اسارت درآورده و تمام معادلات دشمنان را برهم زد.

علیرضا بصیری با بیان اینکه نقش نیروهای نظامی در دفاع از کشور بر کسی پوشیده نیست تاکید کرد: همه ملت ایران و نیروهای مسلح باید هوشیار باشند و در برابر توطئه هایی که صورت می گیرد تدابیر لازم داشته باشند.

وی افزود: سپاه پاسداران در دفاع از مرزهای نظامی و عقیدتی نقش بسیار خوبی داشته و با سرلوحه قراردادن رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، بتواند از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه و همه دنیا حفظ و حراست کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در این مراسم وقوع حوادثی که طی چند سال اخیر در منطقه و در همسایگی کشور ما به پشتیبانی استکبار جهانی در حال وقوع است را علت نامگذاری امسال به نام “همدلی و همزبانی دولت و مردم” از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی افزود: همدلی و همزبانی ظرفیتی را برای همصدایی و هم نوایی مردم و مسئولان ایجاد و تفرقه و دو دستگی نیز ظرفیتی برای حضور دشمن در کشور فراهم می کند.

سردار مجتبی فداء اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی در منطقه ظرفیت الگوگیری برای مقاومت ایجاد کرده که دومین ارتش قدرتمند منطقه توان مقابله با ارتش کشوری کوچک را ندارد.

وی با تاکید بر این که امروز ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه جنوب لبنان حرف اول را می زند خاطر نشان کرد: مقبولیت و محبوبیت مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در کشور سوریه بیشتر از مسئولان این کشور است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)با بیان اینکه: ظرفیت جمهوری اسلامی در منطقه ارتش رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است تصریح کرد: با کمک های نظامی و مستشاری، حمایت همه جانبه، تدبیر و درایت رهبر انقلاب ۷۰ هزار شیعه علوی در گردان های مردمی سوریه سازماندهی شده و در کنار ارتش این کشور بر علیه تروریست های داعش می جنگند.

وی با بیان اینکه مردم یمن نیازی به تجهیزات و سلاح ندارند چراکه ۵۰ میلیون اسلحه در دست مردم وجود دارد گفت: با ظرفیت ایجاد شده اگر جنگ چریکی و زمینی توسط عربستان در یمن رخ دهد مردم یمن دمار از روزگار عربستان درخواهند آورد.

سردار فداء افزود: امروز مسئولان کشور عراق اذعان دارند که امنیت عتبات عالیات و مردم عراق را مدیون جمهوری اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه: عظمت، اقتدار و استقلال کشور را مرهون هشت سال دفاع مقدس هستیم. تصریح کرد: برخی افراد با برنامه ریزی به دنبال برهم زدن وحدت بین قومیتها هستند.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی افزود: شجره طیبه بسیج به واسطه ظرفیت هایی که دارد یکی از رگه های وحدت و همدلی می باشد.

در ادامه فرمانده جدید سپاه شهرستان با بیان اینکه حضور بسیج در تمام صحنه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عمل بوده و نه در شعار، اضافه کرد: احساس مسئولیت و بصیرت داشتن دو ویژگی بارز بسیجیان در هنگام حضور در میادین مختلف می باشد.

سرهنگ سیدعلی مشیر صدری افزود: در سالهای اخیر مقام معظم رهبری بر روی بصیرت داشتن تاکید بسیار دارند و ۹۹ درصد موارد خطاب به مسئولان بوده چراکه مردم وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

۶۰

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق سرهنگ محمدرضا قربانی، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) سرهنگ سیدعلی مشیر صدری به سمت فرمانده جدید سپاه شاهین شهر و میمه منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، فرمانده سپاه برخوار، کارکنان سپاه، فرماندارشهرستان، مدیران و مسئولان و جمعی از بسیجیان شهرستان برگزار شد.