حاجی دلیگانی خبر داد:۳۴۹ مشکل بخش میمه در طرح سفیران

2015-05-18
101 بازدید

خبرگزاری مهر اصفهان حاجی دلیگانی خبر داد: ۳۴۹ مشکل بخش میمه در طرح سفیران خدمت پیگیری شد شناسهٔ خبر: ۲۵۸۲۵۸۶ – یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ – ۱۵:۰۶ استانها > اصفهان اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: تاکنون ۳۴۹ مشکل بخش میمه شناسایی‌شده که بیشتر در حوزه عمرانی بوده است. حسینعلی حاجی دلیگانی در […]

۱۰۵۸۶۵

خبرگزاری مهر
اصفهان
حاجی دلیگانی خبر داد:
۳۴۹ مشکل بخش میمه در طرح سفیران خدمت پیگیری شد

شناسهٔ خبر: ۲۵۸۲۵۸۶ – یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ – ۱۵:۰۶
استانها > اصفهان
اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: تاکنون ۳۴۹ مشکل بخش میمه شناسایی‌شده که بیشتر در حوزه عمرانی بوده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همدلی و هم‌زبانی بین دولت و مردم موجب می‌شود صادقانه کشور را پیش ببریم، اظهار داشت: دولت در چند سال اخیر وضعیت مطلوبی در حوزه بودجه نداشت به همین علت از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی سال گذشته کل کشور تنها ۱۷۰ هزار میلیارد تومان آن تاکنون وصول‌شده است.

وی با بیان اینکه یک مجموعه اداری پرحجم در کشور حاکم است، افزود: سالیانه ۱۴۴ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کل کشور را این مجموعه اداری پرحجم برای پرداخت حقوق و مزایای سه قوه می‌بلعد.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با ناخوشایند خواندن این اتفاق ادامه داد: مکانیزم بودجه‌ریزی کشور چندان تخصصی و کارشناسی شده نیست.

وی منشأ تکمیل نشدن پروژه‌های عمرانی در کشور را همان عامل تخصصی نبودن بودجه‌ریزی توصیف کرد و بیان داشت: مسئولین کشور نباید فراموش کنند در داخل جامعه ما خانواده‌هایی هستند که فقط با همین یارانه ۴۵ هزار تومانی امرار معاش می‌کنند.

حاجی دلیگانی در ادامه به فعالیت‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات بخش میمه از حوزه انتخابیه‌ خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد امسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان برای بهسازی و لایه روبی قنوات سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: امسال نزدیک به سه میلیارد تومان برای ساماندهی مسیل‌های دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار اختصاص‌یافته که ۵۳۰ میلیون تومان مربوط به بخش میمه است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره به ناحیه صنعتی گلستان میمه اضافه کرد: یک میلیارد تومان اعتبار به این ناحیه صنعتی اختصاص‌یافته که چند مدتی است منتظریم اراضی آن برای فعالیت‌های صنعتی آزاد شود.

وی بیان داشت: تاکنون ۳۴۹ مشکل بخش میمه شناسایی‌شده که بیشتر در حوزه عمرانی بوده در طرح سفیران خدمت بعد از به تصویب رسیدن بخشی از مشکلات حل‌شده و بخش دیگر نیز در حال پیگیری است.