دانش آموزان میمه ای در کشور نیز خوش درخشیدند

2015-05-12
302 بازدید

امکانات محدود هم میتواند رتبه های عالی را رقم بزند. مفتخریم که نام میمه در رقابت با کلان شهرها به چشم میخورد. دانش آموزان میمه در مسابقات اردیبهشت ماه امسال موفق به کسب رتبه ی دوم کشوری جشنواره تبیان شدند. همانطور که قبلا اعلام شد دانش آموزان مهدی عبدالهیان و علیرضا متوسلی پس از کسب رتبه […]

CIMG5708
امکانات محدود هم میتواند رتبه های عالی را رقم بزند. مفتخریم که نام میمه در رقابت با کلان شهرها به چشم میخورد.
دانش آموزان میمه در مسابقات اردیبهشت ماه امسال موفق به کسب رتبه ی دوم کشوری جشنواره تبیان شدند.
همانطور که قبلا اعلام شد دانش آموزان مهدی عبدالهیان و علیرضا متوسلی پس از کسب رتبه ی استانی موفق به راهیابی به مرحله ی کشوری مسابقات جشنواره تبیان شده بودند. به حول و قوه ی الهی و با دعای خیر همشهریان گرامی این عزیزان موفق شدند تا در مسابقات کشوری هم رتبه ی دوم را کسب کنند.
CIMG5700
جشنواره در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری در سطح کشوری و بین المللی با حضور بیش از ۱۰۰۰ تیم دانش آموزی و ۱۷ کشور خارجی برگزار گردید.
خوشبختانه پس از سطح استانی بار دیگر افتخاری برای میمه رقم خورد و نام دبیرستان شریعتی،مهدی عبدالهیان و علیرضا متوسلی دوباره در جدول برندگان جشنواره خوش درخشید.
CIMG5701
لذا از جناب آقای محمد ذاکری که قدم به قدم این عزیزان را همراهی کردند ،مدیر و معلمان گرامی،شهرداری و شورای شهر میمه،بخشداری،جناب آقای حمید زمانی و دوستانی که مساعدت مالی و معنوی و تشویق و دلگرمی را موجب شدند کمال سپاسگزاری مینماییم.
امید است مسوولین محترم زمینه های لازم را برای شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان این خطه ی فرهنگی فراهم آورند تا شاهد پیروزی های روزافزون آنان باشیم.