امروزنامه ها – دوشنبه – ۹۴/۲/۷

2015-04-27
96 بازدید

ناطق و انتخابات رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری درباره حضور خود در انتخابات آینده مجلس گفت:در آخرین روز مجلس پنجم جمله‌ای را بیان کردم که امروز نیز به آن پایبندم، در آن روز ۵۶ ساله بودم و الان ۷۲ سال دارم، البته از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستم،‌ اما آن روز […]

۵ef698cd
ناطق و انتخابات
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری درباره حضور خود در انتخابات آینده مجلس گفت:در آخرین روز مجلس پنجم جمله‌ای را بیان کردم که امروز نیز به آن پایبندم، در آن روز ۵۶ ساله بودم و الان ۷۲ سال دارم، البته از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستم،‌ اما آن روز گفتم در دنیای پیشرفته برای کار رجال سیاسی یک عمری تعریف می‌شود؛ خلاقیت،‌ ابتکار و نوآوری در دوره کار سیاسی وجود دارد و بعد از پایان کار سیاسی باید کار به نسل‌های جدید سپرده شود. کادرسازی یعنی اینکه به جوانان فرصت بدهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری ادامه داد: در دنیا رجال سیاسی بعد از اتمام مدت خدمت خود در اتاق‌های فکر حضور دارند و تجربه خود را در اختیار جوانان مبتکر قرار می‌دهند. جیمی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا هنوز در آمریکا موقعیت دارد و ماموریت می‌رود و از تجربیات او استفاده می‌شود؛ بنابراین باید از تجربیات خوب دیگران استفاده کرد. امام علی (ع) می‌فرماید “شما دنبال خوبی باشید، گرچه طرف مقابل مشرک باشد”.
رئیس دوره پنجم مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه ورود به انتخابات احساس تکلیف شرعی نمی‌کنم و در جناح یا گروه خاصی نیز قرار نمی‌گیرم.
ا