فصلنامه ی ” آدینه ی میمه ” منتشر می شود

2015-04-25
109 بازدید

 بنا به پیشنهاد حضرت حجت الاسلام والمسلمین زمانی ، امام جمعه ی بخش میمه جمعی از فعالان اجتماعی و رسانه ای دعوت شدند تا زمینه های انتشار فصلنامه ای را بررسی کنند که با صبغه ی فرهنگی و اجتماعی بنا دارد در عالم رسانه و مطبوعه ، نهاد امامت جمعه را نمایندگی کند . در آغاز […]

IMG_1581

 بنا به پیشنهاد حضرت حجت الاسلام والمسلمین زمانی ، امام جمعه ی بخش میمه جمعی از فعالان اجتماعی و رسانه ای دعوت شدند تا زمینه های انتشار فصلنامه ای را بررسی کنند که با صبغه ی فرهنگی و اجتماعی بنا دارد در عالم رسانه و مطبوعه ، نهاد امامت جمعه را نمایندگی کند .

IMG_1580

در آغاز این جلسه که روز پنجشنبه ی اخیر برگزار شد امام جمعه به تفصیل در خصوص نقش رسانه و تبلیغ و تاثیری که در جامعه دارد پرداخت و خاطرنشان کرد که هرچه زمان جلو می رود این تاثیرگذاری بیشتر می شود . وی جایگاه رسانه های مکتوب را علیرغم حضور رسانه های دیجیتالی غیرقابل انکار دانست و انتشار فصلنامه ی آدینه ی میمه را با ترکیب مدعوین بعنوان شورای تحریریه به بحث و تبادل نظر گذاشت .

IMG_1585

در این نشست تقریبا دو ساعته مباحثی چون ، ترتیب انتشار ، تولید محتوی ، طرح مطالبات مردم ، دیدگاه انتقادی رسانه ، شمارگان و گستره ی توزیع مورد تبادل نظر قرار گرفت و ادامه ی جلسه به منظور آغاز انتشار فصلنامه به هفته ی آتی موکول گردید . حاضرین در جلسه : کاشی پز ، کریمیان ، مقصودی ، اسفندی ، سراجی ، شیبانی ، فخریان ، برقعی ، حدادیان و خانم آقاصی .