حاجی ، پیگیر تکمیل کارخانه گیتی پسند در بخش میمه

2015-04-23
58 بازدید

وعیدی : تکمیل کارخانه گیتی پسند در بخش میمه اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود. نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز ۹۴/۱/۲۲با مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند دیدار و گفتگو کرد. مهندس وعیدی ضمن تقدیر و تشکر از آقای حاجی بخاطر پیگیری […]

images

وعیدی : تکمیل کارخانه گیتی پسند در بخش میمه اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز ۹۴/۱/۲۲با مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند دیدار و گفتگو کرد.

مهندس وعیدی ضمن تقدیر و تشکر از آقای حاجی بخاطر پیگیری های ایشان جهت رفع مشکلات این گروه تصریح کرد: با کمکی که جنابعالی انجام دادید و از طریق وزارت اقتصاد و بانک مرکزی پیگیر شدید خوشبختانه مبلغ قابل توجهی تسهیلات دریافت کردیم و این تلاش جنابعالی برای حفظ اشتغال تحسین انگیز است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از تولید خاطر نشان ساخت : امروزه دولت رقیب اصلی بخش تولید است مثلاً پتروشیمی هر کیلو مواد اولیه را به چینی ها ۴ هزار تومان می فروشد اما به مجموعه ما بعنوان تولید کننده کیلویی ۵ هزار تومان می دهد و این تبعیض باعث می شود تا تولید داخلی ضربه بخورد و محصولات چینی با قیمتی ارزانتر و با استفاده از مواد اولیه ایرانی وارد بازار شود.

نماینده قوه مقننه در کار گروه اشتغال استان اصفهان با اظهار خرسندی از حل مشکل بانکی گیتی پسند افزود : خدا شاهد است فقط به خاطر این چند هزار نفر کارگر مشغول در مجموعه شما پیگیر حل مشکل تان بودم وشما نیز باید قول بدهید ضمن حفظ اشتغال موجود نسبت به راه اندازی مجموعه گیتی پسند در بخش میمه با فوریت اقدام کنید.

در پایان این دیدار ، مصطفی وعیدی از خرید دستگاههای خط تولید کارخانه فوق الذکر خبر داد و اضافه کرد : الان این دستگاهها در همین جا و در انبار است و انشاالله تکمیل عملیات ساختمانی و راه اندازی آن جهت اشتغال جوانان عزیز بخش میمه از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود.