گزارش اردوی دانش آموزان دبستان زاهدی میمه

2015-04-25
246 بازدید

(( امروزه نقش اردو در رشد و شخصیت دانش آموزان، اجتماعی شدن و باورپذیری آن ها امری غیرقابل انکار به شمار می رود و از همین روست که اغلب کارشناسان آموزشی بر لزوم برگزاری اردوهای علمی، معنوی و تفریحی برای دانش آموزان توافق نظر دارند. به اعتقاد کارشناسان، اردو یک فعالیت مقطعی و فوق برنامه […]

ordu-151

(( امروزه نقش اردو در رشد و شخصیت دانش آموزان، اجتماعی شدن و باورپذیری آن ها امری غیرقابل انکار به شمار می رود و از همین روست که اغلب کارشناسان آموزشی بر لزوم برگزاری اردوهای علمی، معنوی و تفریحی برای دانش آموزان توافق نظر دارند.

به اعتقاد کارشناسان، اردو یک فعالیت مقطعی و فوق برنامه نیست بلکه یک فرآیند آموزشی، پرورشی است که متناظر به اهداف و برنامه های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش آموزان و از اصلی ترین پارامترهای اثرگذار در حوزه جامعه پذیری دانش آموزان می باشد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اردوهای دانش آموزی در میان دانش آموزان هر مدرسه جایگاه مهمی برای یادگیری و تمرین فعالیت های گروهی و آماده شدن برای مشارکت در جامعه گسترده امروز به شمار می رود.

یکی از کارشناسان آموزشی در خصوص اردوهای دانش آموزی می گوید: یکی از مهم ترین آثار این اردوها، دور کردن دانش‌آموز از فضای رسمی و خشک کلاس است که می‌تواند با فراهم ساختن یک محیط باز و شاداب و تغییر مکان، ظرفیت مناسبی را برای بهره برداری آموزشی فراهم آورد.))               (منبع سایت تبیان)

در همین راستا آموزشگاه زاهدی میمه با همکاری کانون شهید دستغیب میمه و پایگاه بسیج دانش آموزی شهید مفتح با برگزاری اردوی تربیتی ، تفریحی ، زیارتی یک روز به یاد ماندنی را برای دانش آموزان رقم زدند .

به منظور انتخاب برنامه مناسب برای سنین مختلف اردوی کلاسهای پنجم و ششم در روز یک شنبه و اردوی کلاسهای سوم و چهارم در روز سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و اردوی کلاسهای اول و دوم در روز یک شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

برنامه های اردو شامل شرکت در سیرک پرشین اصفهان ، پینت بال ، کارتینگ ، لیزرتگ ، شهربازی ، پارک بادی ، ترامبولین ، سینمای پنج بعدی ، برگزاری نماز و زیارت از حرم مطهر امامزاده قاسم و همچنین صرف ناهار و چای و بستنی بود.

در پایان لازم است از جناب آقای سراجی که با همفکری و همراهی ما را یاری فرمودند و همچنین از جناب آقای مطلب و همکاران محترم دبستان زاهدی تقدیر و تشکر نمایم.

عصمت حیدری

مدیر دبستان زاهدی میمه

ordu (1)ordu (2)ordu (3)ordu (4)ordu (5)ordu (6)ordu (7)ordu (8)ordu (9)ordu (10)ordu (11)ordu (12)ordu (13)ordu (14)ordu (15)ordu (16)ordu (17)ordu (18)ordu (19)ordu (20)ordu (21)ordu (22)ordu (23)ordu (24)ordu (25)ordu (26)ordu (27)ordu (28)ordu (29)ordu (30)ordu (31)ordu (32)ordu (33)