افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر

2015-04-21
141 بازدید

تا پایان اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس از وعده مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در افتتاح قسمت‌های مختلف بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر و تأمین پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد. حسینعلی حاجی امروز در گفت‌وگو […]

download

تا پایان اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد
افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس از وعده مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در افتتاح قسمت‌های مختلف بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر و تأمین پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسینعلی حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد پیگیری تأمین پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب بیمارستان گلدیس شاهین شهر اظهار کرد: در اواسط بهمن‌ ماه سال گذشته برابر ماده ۲۰۸ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تذکری در این خصوص به آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دادم که شرح متن آن در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

وی افزود: با وجود اینکه تنها و نزدیک‌ترین بیمارستان از دلیجان تا پیش از شهرستان شاهین‌شهر و میمه دو بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر و حضرت محمد (ص) میمه است و با وجود وجود جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز و مجموعه‌های زیاد صنعتی و جمعیت ۴۰۰ هزار نفری منطقه ما متأسفانه باید گفت که این دو مراکز درمانی ذکر شده فاقد هرگونه پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان تاکنون موفق به جذب پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب برای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نشده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که اخیرا با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار کردیم وی قول مساعد دادند در صورت کامل شدن تجهیزات بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر از جمله تخت‌های آی.سی.یو به نحوی پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب برای بیمارستان ذکر شده را تأمین کنند.

حاجی با تقدیر و تشکر از همکاری مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در اصلاح ساختار فیزیکی بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر یادآور شد: با توجه به وعده‌هایی که مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان جهت افتتاح قسمت‌های بیمارستان یاد شده و تأمین پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال داده‌اند ما نیز امیدواریم به‌ زودی شاهد افتتاح قسمت‌های مختلف این بیمارستان از جمله تخت‌های آی.سی.یو و تأمین پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب جهت استفاده عموم مردم باشیم.