شهردار شاهین شهر : هزینه ی کارت پستال نامتعارف را خودم پرداختم

2015-04-13
99 بازدید

صبح میمه : بدنبال ارائه ی پست ” خود شیفتگی های شهردار شاهین شهر ” به نقل از سایت نجوی در صبح میمه ، تماسهای غالبا دوستانه و بعضا ناصحانه ای در خصوص عدم ارائه ی اینگونه پست ها با این سایت (ص . م ) گرفته شد . صبح میمه معتقد است اگر رسانه […]

rasaneh9-4

صبح میمه : بدنبال ارائه ی پست ” خود شیفتگی های شهردار شاهین شهر ” به نقل از سایت نجوی در صبح میمه ، تماسهای غالبا دوستانه و بعضا ناصحانه ای در خصوص عدم ارائه ی اینگونه پست ها با این سایت (ص . م ) گرفته شد . صبح میمه معتقد است اگر رسانه ها نقش واقعی خود را ایفا کنند بروز رفتارهای نادرست  اصحاب قدرت به حداقل می رسد. نقش رسانه های مستقل در اصلاح رفتارهای مدیران ، کمتر از هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری نیست و نمی توان نقش و تاثیر افکار عمومی بعنوان مهمترین عامل بازدارنده یا برانگیزاننده ، در سیاستگزاری های حاکمان را انکار کرد . رسانه های دستوری و فرمایشی که بیشتر به بولتن های خبری سازمانها و نهادها شباهت دارند ، از نقش اصلی رسانه غافل می شوند و در واقع کفران نعمت می کنند . رسانه ها باید بدون ملاحظه و دلواپسی به تقبیح رفتارهای نادرست دستگاههای حاکمیتی بپردازند تا هیچ مدیری حوزه ی مدیریتی خود را حیاط خلوت اعمال و سلیقه های شخصی نپندارد و در اطاق شفاف و شیشه ای مدیریت ، مصالح عمومی رعایت گردد. با این مقدمه به گفتگوی شهردار محترم شاهین شهر با سایت خبری ” شاهین نا ” در پاسخ به کارت پستال نامتعارف می پردازیم و قبل از آن خرسندی خود را از پذیرش اشتباه توسط مدیری که حیات مدیریتی او ناشی از اراده و آرا عمومی است ، اعلام می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ شهردار شاهین شهر در پی انتشار مطلبی در رسانه های محلی با عنوان کارت پستال نامتعارف آقای شهردار در گفتگویی با این پایگاه خبری، ضمن تبریک سال جدید و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) به شهروندان اظهار کرد: از آنجاییکه خدمت رسانی و تکریم شهروندان و میهمانان از جمله وظایف شهرداری می باشد و قرار نیست که شهرداری فقط برگ عوارض و یا برگ اخطار درب منازل شهروندان بفرستد و نیز با توجه به اینکه این سیاست نیز از قبل هم بوده سازمان رفاهی تفریحی در غیاب بنده که در سفر حج عمره بودم برای تکریم شهروندان، تبریک عید نوروز و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)کارت پستالی با همین مضمون و تصویر جمعی از همکاران حوزه خدمات شهری و بنده تهیه و بین مسافران و شهروندان توزیع کردند.

دکتر علی اصغر ذاکری اضافه کرد: این کار بدون هیچ هدف و برنامه خاصی جز تکریم و احترام مردم از سوی سازمان رفاهی تفریحی در ۲۸ و ۲۹ اسفند و زمانی که بنده نایب الزیاره همه در سفر حج بودم انجام شده است.

ذاکری در پاسخ به این سئوال که بارها در صحبتهای شما شنیده شده که در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تلاش می کنید، اما از طرفی تکریم و تبریک عید نوروز با این هزینه بالا انجام می شود آیا بهتر نبود که این کارساده تر و با هزینه کم تری انجام می شد گفت: برای تهیه دفترچه راهنمای مسافرین نوروزی به همکاران و اعضای ستاد نورزوی تاکید بسیار به استفاده از کاغذهای معمولی داشتم اما همکاران در غیاب بنده اقدام به چنین کاری کرده اندکه در مراجعت از سفر، زمانی که مطلع شدم ضمن اعلام مخالفت خود با این کار و با توجه به اینکه هیچ سندمالی و هزینه ای پرداخت نشده بود همه هزینه را خودم تقبل کرده و پرداخت نمودم. و توضیح همکاران برای انجام چنین کاری این بود که برای اولین بار و فقط یکبار در سال انجام می شود خواسته بودن کار زیبایی انجام دهند.

شهردار شاهین شهر در ادامه افزود: با قبول چنین اشتباهی که صورت گرفته و با توجه به توصیه اسلام به حفظ آبروی افراد در امر به معروف و نهی از منکر، آیا بهتر نبود قبل از انتشار در ابتدا از شهرداری توضیح خواسته می شد و سپس با علم و آگاهی کامل مطلب درج می شد. و آیا هزینه ای که برای ارسال پیامک در سراسر استان صرف شده با اقتصاد مقاومتی همسویی دارد. و چرا خدمات انجام گرفته برای رفاه شهروندان و مسافرین در زیباترین شهر دیده نشده است.

وی در پایان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای شهروندان گفت: امیدوارم در سالی که با نزول رحمت الهی به برکت نام حضرت زهرا(س) آغاز شده، همانگونه که رهبرانقلاب فرمودند همدل و همراه و همصدا بدون کینه و بزرگنمایی اشتباهات دیگران برای رسیدن به مقصود و اهداف خاص، گام برداریم.

رسانه شاهین نا بر اساس اخلاق حرفه ای خود این موضوع را پیگیری و توضیحات شهردار شاهین شهر را منتشر کرد اما یک نکته را متذکر می شود؛ در شرایط موجود کشور و دشمنی ابرقدرتها علیه انقلاب اسلامی که با فشار و تحریم های ظالمانه به تعبیری در جنگ اقتصادی با ملت ایران هستند، از کلیه مسئولان بخصوص مدیرانی که منابع مالی بیشتری را در اختیار دارند انتظار می رود همواره حافظ و نگهبان مورد اطمینانی برای بیت المال و عزت و سربلندی کشور با تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.