امروزنامه ها – شنبه – ۹۴/۱/۲۳

2015-04-11
78 بازدید

بیانات امروز مقام معظم رهبری چراغ راه ما خواهد شد رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه از دو منظر سخنان مقام معظم رهبری را ارزیابی کردم گفت : نخست اینکه سخنان ایشان تذکری به ما مذاکره کنندگان از باب این آیه قرانی که quotation mark تذکر بده چون در آن نفع است quotation mark […]

بیانات امروز مقام معظم رهبری چراغ راه ما خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه از دو منظر سخنان مقام معظم رهبری را ارزیابی کردم گفت : نخست اینکه سخنان ایشان تذکری به ما مذاکره کنندگان از باب این آیه قرانی که quotation mark تذکر بده چون در آن نفع است quotation mark بود.

صالحی اضافه کرد : باید همواره با هوشیاری و هوشمندی و احتیاط لازم در مقابل کسی که خیرخواه ما نیست ظاهر شویم و باید به این تذکر گوش دل بسپاریم.

وی ادامه داد : تذکر دیگر اخطار بود به طرف مقابل که فکر نکنند گروه مذاکره کننده حامی ندارد و بی دفاع است ومی توانند زیاده خواهی و زیاده طلبی خود را بر این گروه تحمیل کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از این منظر این سخنان به موقع بود و هم تکلیف ما و هم طرف مقابل را روشن و راه را برای ما هموار می کند.
صالحی با تشکری دوباره از سخنان امروز مقام معظم رهبری افزود : این سخنان درست در زمان حساسی بیان شدند و چراغ راه و رهنمون ما خواهد شد تا کار را پیش ببریم.

۸۲aa4b0a