حاجی : پرداخت بخشی از هزینه انتقال آب به مزارع وزوان

2015-04-09
92 بازدید

خبرگزاری مهر استانها اصفهان حاجی دلیگانی خبر داد: پرداخت بخشی از هزینه انتقال آب به مزارع وزوان از سوی جهاد کشاورزی شناسهٔ خبر: ۲۵۲۹۰۲۸ چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ – ۱۱:۲۱ استانها > اصفهان اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: معاون آب‌ و خاک وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد جهت پرداخت بخشی […]

IMG_1083

خبرگزاری مهر

استانها اصفهان
حاجی دلیگانی خبر داد:
پرداخت بخشی از هزینه انتقال آب به مزارع وزوان از سوی جهاد کشاورزی

شناسهٔ خبر: ۲۵۲۹۰۲۸ چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ – ۱۱:۲۱
استانها > اصفهان
اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: معاون آب‌ و خاک وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد جهت پرداخت بخشی از هزینه‌های طرح انتقال آب به مزارع وزوان را داده‌ است
حسینعلی حاجی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سؤالی در مورد فعالیت‌های شرکت کشت و صنعت گلستان بخش میمه اظهار داشت: بخش میمه در مجموع ظرفیت‌های مناسبی از جمله آب‌ و خاک در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی و باغی در خود جای‌داده است.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که برای اشتغال‌زایی مردم این منطقه توسط معتمدین مطرح و عملیاتی شد تشکیل شرکتی به نام کشت و صنعت گلستان بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: با حمایت‌هایی که از این شرکت صورت گرفت توانست نقش بسزایی در ارتقاء محصولات کشاورزی و باغی میمه ایفاء کند.

حاجی تصریح کرد: همان‌گونه که گفته شد با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در این بخش وجود داشت بعد از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی در ابتداء ۱۳۴ هکتار زمین کشاورزی در اختیار اعضاء این تعاونی قرار گرفت.

حاجی تصریح کرد: در بازدیدی که اخیرا به همراه فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین بخش میمه از اراضی زیر کشت توسط این تعاونی داشتیم نیمی از ۱۳۴ هکتار ذکر شده به زیر محصولات کشاورزی و باغی همچون گل محمدی و درخت گردو رفته بود.

وی گفت: سهم اعتبارات دولت در خصوص سامانه های آبیاری نوین ۸۵ درصد و سهم کشاورز ۱۵ در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با تقدیر از اعضاء شرکت تعاونی شهر وزوان به جهت یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی، اظهار داشت: اخیرا با رایزنی‌هایی که با معاون آب‌ و خاک وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت وی قول مساعد دادند که بخشی از هزینه‌های طرح لوله‌کشی انتقال آب به مزارع ورزان را پرداخت کنند.