خود شیفتگی های شهردار شاهین شهر

2015-04-07
208 بازدید

شهردار فعلی شاهین شهر در تکمیل فعالیت های خاص خود در اقدامی بسیار عجیب و نامتعارف ،یک کارت پستالی را به مناسبت عید نوروز چاپ و منتشر نموده است به گزارش نجوا, شهردار شاهین شهر که مدتی است به صورت پر رنگ در رسانه های اصفهان خود را عرضه می نماید ؛ این بار در […]

img1782_cbb9bc5529c7961c6492a0ca86c55b3f

شهردار فعلی شاهین شهر در تکمیل فعالیت های خاص خود در اقدامی بسیار عجیب و نامتعارف ،یک کارت پستالی را به مناسبت عید نوروز چاپ و منتشر نموده است

به گزارش نجوا, شهردار شاهین شهر که مدتی است به صورت پر رنگ در رسانه های اصفهان خود را عرضه می نماید ؛ این بار در ایام عید در اقدامی عجیب و کم نظیر کارت پستال خاصی را منتشر نمود.
ذاکری که از سال ۹۲ شهردار شاهین شهر شده است در سالی که گذشت رپرتاژهای میلیونی بسیاری در رسانه های استان اصفهان منتشر نمود که نجوا نیز مدتی قبل این عملکرد نامتعارف را تحت عنوان “رپورتاژهای میلیونی یک شهردار در رسانه های اصفهان!” گوش زد کرده بود.
اما این رفتار های خاص آقای شهردار به همین جا ختم نمی شود و  وی در اقدامی بسیار قابل توجه در روزهای پایانی سال ۹۳ در بعضی از مطبوعات اصفهان آگهی تبریک عید را با عکس خود منتشر نمود.حال فارغ از اینکه پیام های تبریک عیدانه توسط مسئولین در رسانه ها اقدامی مناسب یا نامناسبی است، لیکن چاپ پیام تبریک با عکس کار غیر متعارف به حساب می آید.

و البته  این سوال به وجود می آید که چاپ عکس شهردار در پیام های تبریک عید از جمله سیاست های شخص آقای شهردار است و یا شورای اسلامی شهر شاهین شهر چنین خط و مشی را ترسیم نموده است؟! و اگر انتشار عکس، خواسته شخص حقیقی آقای شهردار بوده، آیا هزینه این آگهی را از جیب شخصی خود داده یا از جیب بیت المال؟

shahin

بنا بر این گزارش ،شهردار فعلی شاهین شهر در تکمیل فعالیت های خاص خود در اقدامی بسیار عجیب و نامتعارف ،یک کارت پستالی را به مناسبت عید نوروز چاپ و منتشر نموده است و البته قابل توجه تر اینکه این کارت پستال در بعضی از ادارات و درب منازل شهروندان شاهین شهری توزیع شده است!!!
این کارت پستال که با هزینه بیت المال و توسط روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر چاپ و به صورت گسترده منتشر گردیده!! شامل پیام تبریک آقای شهردار و عکسی بزرگ از وی به همراه ژست با لبخند وی می باشد.

shahin0

 

جدای از این که در حال حاضر چاپ این نوع کارت های تبریک نوروزی توسط مسئولین و مدیران  با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد هست یا خیر، به نظر می رسد استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک(شبکه دولت ،اتوماسیون اداری،…) و یا حتس یک نمابر ساده برای انتشار پیام تبریک عید به نظر زیبنده تر و صد البته کم هزینه تر از چاپ این نوع کارت ها می باشد و  البته فارغ از این قضیه این نکته هم خود سوال است  که چاپ عکس به صورت کارت پستال و یا آگهی ،آیا از سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر است و یا از اهداف شخصی می باشد؟ سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر با چه هدف و دلیلی این کارت را چاپ ،منتشر و حتی درب منازل شهروندان توزیع نموده است؟

shahin2
به گزارش نجوا، به نظر می آید مسئولین امر در استان اصفهان باید نسبت به  هزینه چاپ این کارت پستال و توزیع آن که به نظر با اهداف خاصی چاپ و توزیع شده است،نظارت ویژه ای  داشته باشند.
البته نجوا آمادگی انتشار نظرات اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر ،مسئولین شهرستان ، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین استانی و بالاخص مردم شاهین شهر را نیزاعلام می دارد و مشتاقانه منتظر انتشار نظرات تایید یا نفی این اقدام از سوی اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر هستیم. منبع : پایگاه خبری تحلیلی نجوا نیوز