امروزنامه ها – دوشنبه – ۹۴/۱/۱۷

2015-04-06
58 بازدید

مجلس مخالفان توافق را همراهی نکرد دلواپسان بیش از آنکه ظریف به مجلس بیاید به استقبال او رفته بودند، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده که از سابقون اعتراض در بهارستان هستند در صحن علنی نگرانی خود را از بیانیه لوزان اعلام کردند. کوچک‌زاده به سبک جدیدی اعتراض خود را در قالب اصل۱۵۳ قانون اساسی […]

مجلس مخالفان توافق را همراهی نکرد
دلواپسان بیش از آنکه ظریف به مجلس بیاید به استقبال او رفته بودند، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده که از سابقون اعتراض در بهارستان هستند در صحن علنی نگرانی خود را از بیانیه لوزان اعلام کردند. کوچک‌زاده به سبک جدیدی اعتراض خود را در قالب اصل۱۵۳ قانون اساسی و با در دست گرفتن تابلویی عنوان کرد. او بر این تابلو نوشته بود هرگونه قرار داد که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی، اقتصادی، فرهنگ و ارتش و دیگر شوون کشور شود ممنوع است. همچنین یار غار کوچک‌زاده ، یعنی حمید رسایی نیز با استناد به همان اصل قانون اساسی نسبت به مذاکرات لوزان اخطار داد که با مخالفت و فریاد « دو دو» نمایندگان مواجه شد.
همه راضی غیر از تعدادی اندک
این شلوغکاری های بی مورد در حالی صورت می گیرد که بعد از تنظیم بیانیه سوییس هم مردم و هم مسئولان عالی نظام از آن حمایت کردند.در همین راستا سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و طی پیام تبریکی به محضر فرماندهی کل قوا تاکید کرد: با استمرار رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشأن مراحل آتی مذاکرات نیز در مسیر سلامت و صلاح دولت و ملت تداوم خواهد یافت.

۵۸۷۸a7ab