حاجی در میمه از ناحیه ی صنعتی گلستان میمه خبر داد

2015-04-06
90 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه ۹۴/۱/۱۴با حضور بر سر مزار شهدای گمنام میمه نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد. وی سپس براساس قرار قبلی باتفاق فرماندار محترم ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه ، اعضای شورای اسلامی […]

حاجی

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه ۹۴/۱/۱۴با حضور بر سر مزار شهدای گمنام میمه نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

وی سپس براساس قرار قبلی باتفاق فرماندار محترم ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه ، اعضای شورای اسلامی میمه، شورای کشاورزی و جمعی از معتمدین محلی از مزرعه شرکت تعاونی کشاورزی قنوات سه گانه گلستان میمه بازدید نمود.

حاجی با اظهار خرسندی از آغاز بکار این شرکت ، پیگیری های صورت گرفته و همت دست اندرکاران را ستود واضافه کرد: بدون شک گام اصلی را خود شما برداشتید وبنده چون عزم جدی برای بهره وری از آب و در جهت منافع عامه مردم را مشاهده کردم ، لحظه ای درنگ را برای کمک به اجرای این طرح جایز نشمردم.

ایشان در همین زمینه ادامه داد: جلسه اولیه که در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) با آن جمعیت مثال زدنی برگزار شد. اهدافی برای آینده این طرح ، مطرح گردید که منافع همه مردم را در برداشت و بنده از هیأت مدیره و مدیر عامل محترم ، این شرکت می خواهم در همان مسیر قدم بردارند چرا که تملک بیش از ۱۳۰هکتار از اراضی ملی باید منافعش به عموم مردم برسد.

نماینده قوه مقننه در کار گروه اشتغال استان ، مهاجرت را چالش بزرگ بخش میمه توصیف کرد و اظهار داشت: نداشتن در آمد پایدار ، علت اصلی این پدیده است و دغدغه اساسی بنده از شروع مسئولیتم ،توجه به ایجاد شغل در این منطقه بوده و هست از این رو ، مصوبه ای را از هیأت دولت برای ایجاد ناحیه صنعتی گلستان در این بخش گرفته ایم و امسال نیز حدود یک میلیارد تومان برای زیر ساخت آن تخصیص دادیم و شرکت شهرکهای صنعتی نیز آمادگی سرمایه گذاری دارد و در همین جا از بخشدار محترم می خواهم همه تلاش خود را برای تملک زمین و هزینه کردن این اعتبار در فرصت باقیمانده بعمل آورد.

آقای حاجی سپس راهی دفتر خود در بخش میمه شد و بعد از انجام ملاقات با مردم ، بمناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا به منزل مادر شهید حسن پهلوان رفت و   درگذشت ناگهانی فرزند دیگرش مرحوم دکتر حسین پهلوان را به وی و خانواده تسلیت گفت و برای این خانواده صبر جمیل آرزو کرد.

وی جهت شرکت در نماز جمعه شهر دستگرد بخش میمه را به مقصد شهرستان برخوار ترک کرد.