ابذل : مشکل نرسیدن آب به طبقات بالای مسکن مهر مرتفع گردید

2015-04-05
321 بازدید

در مورخ یکشنبه نهم فروردین رییس آبفای بخش میمه جناب آقای ابذل در دفتر شورای اسلامی شهر حضور یافته و پیرامون سرویس دهی ایسنگاه پمپاژ آب کوهرنگ به مخزن میمه که آب شهر میمه و روستاهای زیادآباد و ازان را تامین می کند و در بهمن ماه گذشته افتتاح و به مرحله ی بهره برداری […]

۲(HDR)

در مورخ یکشنبه نهم فروردین رییس آبفای بخش میمه جناب آقای ابذل در دفتر شورای اسلامی شهر حضور یافته و پیرامون سرویس دهی ایسنگاه پمپاژ آب کوهرنگ به مخزن میمه که آب شهر میمه و روستاهای زیادآباد و ازان را تامین می کند و در بهمن ماه گذشته افتتاح و به مرحله ی بهره برداری رسیده بود، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه نمود.

رییس اداره ی آبفای بخش میمه اظهار داشت: علیرغم مشکلات فراوان در ابتدای هر سال برای اولین بار در ابتدای سال ۱۳۹۴ افت فشار در شبکه ی آبرسانی مشاهده نگردید. ابذل در ادامه ی سخنان خود گفت:با توجه به اینکه در اوایل هر سال رشد جمعیت شهری و روستایی بر اثر مسافرت های نوروزی و آماده سازی شرایط برگزاری مراسم عید نوروز و خانه تکانی به تبع این عوامل میزان آب مصرفی شهروندان و روستاییان افزایش پیدا می کند ،  امسال خوشبختانه با افت فشار آب روبه رو نبودیم. وی اظهار داشت پیشنهاد ایستگاه پمپاژ آب میمه بر اساس نیاز و تامین آب مسکن مهر و خانه های کوثر و منطقه ی هواشناسی میمه بوده و با توجه به اختلاف ارتفاع سطح زیادی می طلبید که این اقدام انجام گرفته و خوشبختانه به نتیجه رسید و مشکل نرسیدن آب به طبقات بالای واحدهای مسکن مهر مرتفع گردید.

در دانشگاه آزاد اسلامی هم اخیرا با سرویس دهی پمپاژ آب میمه، کنتور نصب و آبرسانی به دانشگاه هم در دستور کار قرار گرفت و مشکل آبرسانی این واحد دانشگاهی هم مرتفع گردید.

وی اظهار داشت در مواقع بحرانی مخصوصا فصل تابستان از طریق ذخیره ی آب در منبع ۲۰۰۰ مترمکعبی که از طریق ایستگاه پمپاژ آب میمه استفاده ی لازم به عمل می آید.

رییس آبفای بخش میمه در پایان از مساعدت و همکاری شهردار محترم جناب اقای مهندس کرمی و اعضای شورای اسلامی شهر  تقدیر و تشکر به عمل آورد.