شورای اداری شهرستان در حرم شهدای گمنام میمه برگزار می شود

2015-04-04
537 بازدید

حرم شهدای گمنام در میدان اصفهان میمه  ، علاوه بر آنکه محیط  معنوی و زیارتی شایسته ای را به امکانات شهر و بخش میمه افزوده است با مقدار زیربنا و معماری مناسب ، بیانگر فرهنگ غنی  و نگاه آینده نگر مردم شهیدپرور ما در تکریم یاد و خاطره ی شهدا و نکوداشت ارزشهای متعالی آنان است . این […]

IMG_1038

حرم شهدای گمنام در میدان اصفهان میمه  ، علاوه بر آنکه محیط  معنوی و زیارتی شایسته ای را به امکانات شهر و بخش میمه افزوده است با مقدار زیربنا و معماری مناسب ، بیانگر فرهنگ غنی  و نگاه آینده نگر مردم شهیدپرور ما در تکریم یاد و خاطره ی شهدا و نکوداشت ارزشهای متعالی آنان است .

IMG_1041

این بنای یادمان که در استفاده های متنوع ، کمتر نمونه ای نظیر آن می توان یافت اواخر سال گذشته در اختیار شهرداری میمه قرار گرفت و شهرداری در نخستین اقدام و با مصوبه ی شورای محترم شهر نسبت به مفروش نمودن حرم اقدام کرد و در ایام سفرهای نوروزی و در ساعات مختلف شبانه روز ، همواره پذیرای مسافرین نوروزی میمه بعنوان یکی از مسافرپذیرترین شهرهای استان اصفهان بود .

IMG_1032

روز گذشته بصیری فرماندار که بمنظور بازدید از مجتمع کشاورزی گلستان به میمه آمده بود ضمن زیارت قبور مطهر شهدای گمنام و تشکر از شهرداری برای تجهیز این حرم ، خاطرنشان کرد که جلسه ی اردیبهشت ماه شورای اداری شهرستان را در این مکان روحانی و معنوی برگزار خواهند کرد .

IMG_1033

وی از آقای آذرپی بخشدار میمه خواست که برگزاری جلسه ی شورای اداری شهرستان در ماه یاد شده در حرم شهدای گمنام میمه را برنامه ریزی نماید .

IMG_1029

در جریان زیارت مزار شهدای گمنام علاوه بر فرماندار نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ی بخش میمه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مردم و مسئولین نیز حضور داشتند .