بیشترین تصادفات در محور اصفهان، میمه و دلیجان گزارش شده است

2015-03-30
97 بازدید

خبرگزاری فارس گروه استانها / حوزه اصفهان۹۴/۰۱/۰۹ – ۱۲:۳۲شماره: ۱۳۹۴۰۱۰۹۰۰۰۳۴۱ در هفته نخست نوروزی بیشترین تصادفات در محور اصفهان، میمه و دلیجان گزارش شده است رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: بیشترین تصادفات در محور اصفهان- تهران و از سمت اصفهان، میمه و دلیجان گزارش شده است. رضا رضایی […]

۷۳۹

خبرگزاری فارس

گروه استانها / حوزه اصفهان۹۴/۰۱/۰۹ – ۱۲:۳۲شماره: ۱۳۹۴۰۱۰۹۰۰۰۳۴۱

در هفته نخست نوروزی
بیشترین تصادفات در محور اصفهان، میمه و دلیجان گزارش شده است
رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: بیشترین تصادفات در محور اصفهان- تهران و از سمت اصفهان، میمه و دلیجان گزارش شده است.

رضا رضایی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار کرد: هفته نخست ایام نوروز به دلیل بارش باران با کمی کندی عبور و مرور روبه‌رو بوده‌ایم اما در کل تردد به نسبت مقایسه با سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه ترددهای جاده‌ای توسط تردد‌شمار شمارش می‌شود، افزود: طی دو روز گذشته بر اساس آمار تردد‌شمارها ۷۵۰ هزار تردد وسایل نقلیه از جاده‌های استان صورت گرفته که این امر بیانگر تردد حدود سه میلیون نفر از جاده‌های استان بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به افزایش پنج درصدی تردد جاده‌ای نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تصادفات منجر به فوت در هفته نخست امسال برابر سال گذشته و در تصادفات جرحی ۱۸ درصد کاهش رخ داده است.

وی با تأکید به این نکته که براساس پیش‌بینی ‌های آتی فردا و پس فردا شاهد بارندگی هستیم، گفت: به هموطنان توصیه داریم در روز‌های پایانی ایام نوروز سفر خود را مدیریت و بدون عجله و شتاب سفر کنند.

رضایی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که هفته دوم نوروز تردد در جاده‌های استان اصفهان با توجه به اینکه بیشتر مسافران در محورهای شمال به جنوب تردد می‌کنند، افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی متذکر شد: در حال حاضر بیشترین تردد در محور جاده‌های استان اصفهان در محور آباده و بالعکس و اصفهان،کاشان ،قم و تهران و بالعکس بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان عنوان کرد: بیشترین تصادفات نوروز در هفته گذشته نیز در محور اصفهان -تهران و از محور اصفهان، میمه و دلیجان و به بیشتر به دلیل واژگونی بوده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که علاوه بر رعایت مقررات استراحت کافی داشته و با نشاط و آمادگی بیشتر رانندگی کنند.