گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان ۹۴/۱/۷

2015-03-28
77 بازدید

اولین نماز جمعه سال جدید در تاریخ ۹۴/۱/۷ به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج یدالله زمانی در مسجد جامع وزوان اقامه شد. امام جمعه محترم در خطبه اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی و فرمانبرداری از خداوند متعال با اشاره به  فرارسیدن بهار طبیعت ، گفت دیدن طبیعت زیبا و شادابی درختان […]

namaz (6)

اولین نماز جمعه سال جدید در تاریخ ۹۴/۱/۷ به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج یدالله زمانی در مسجد جامع وزوان اقامه شد.

namaz (3)

امام جمعه محترم در خطبه اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی و فرمانبرداری از خداوند متعال با اشاره به  فرارسیدن بهار طبیعت ، گفت دیدن طبیعت زیبا و شادابی درختان دفتری است از معرفت کردگار و انسان پی به قدرت خداوند متعال می برد.

namaz (4)

 پیامبر اکرم (ص) فرمودند: با دیدن بهار بسیار از قیامت یاد کنید.

namaz (2)

این که انسان درختان و طبیعت سرسبز را مشاهده می کند قطعا به روز رستاخیز یقین پیدا می کند. در قرآن کریم به این مطلب اشاره شده است که خداوند متعال ابرها را به کمک بادها می فرستد و بر اثر بارش ، زمین حیات پیدا می کند که این ها خود بهترین درس عبرت است که انسان به حشر و نشر قیامت یقین پیدا می کند.

namaz (5)

ذوق و سلیقه ایرانیان در فصل بهار و توصیه پیامبر اکرم (ص) در صله ارحام و هدیه دادن و یاد کردن از معاد و رستاخیز نشانه‌ی بالاترین ایمان به خدا و معاد است.

 namaz (8)

امام جمعه محترم در خطبه دوم به بیان نکته هاو مناسبت های زیر اشاره کرد:

 namaz (7)

۱۲ فروردین – روز جمهوری اسلامی

 ۱۳ فروردین – روز طبیعت

بهانه گیری غرب در مذاکرات هسته ای و خیانت در حمله به یمن

 تقدیر و تشکر از مردم به خاطر رعایت حرمت ایام فاطمیه در آغاز سال

 namaz (1)

خلاصه خطبه ها: علی رصاف

تصاویر : دانش آموز محمد عاصمی پور

مکبر: میثم روستا