فرماندار بصیری : مردم ، کارفرمای مسئولین هستند

2015-03-27
354 بازدید

فرماندار شاهین‌شهر و میمه: عملی شدن شعار امسال در گرو «صداقت و اعتماد» دولت و مردم نهفته است فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملی شدن شعار امسال در گرو صداقت و اعتماد دولت و مردم نسبت به همدیگر است. Tweet علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شعار سال […]

download (1)

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:
عملی شدن شعار امسال در گرو «صداقت و اعتماد» دولت و مردم نهفته است
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملی شدن شعار امسال در گرو صداقت و اعتماد دولت و مردم نسبت به همدیگر است.

Tweet
علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شعار سال ۹۴ «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار کرد: همه‌ ساله توسط مقام معظم رهبری شعار سال جدید مطرح و بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هدف‌گذاری می‌شوند.

وی افزود: در شعار سال گذشته «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به دو مسئله مهم و استراتژیک اقتصاد و فرهنگ اشاره شد که لازم بود هم مورد عنایت و توجه مسئولین و هم توجه مردم قرار گیرد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در سال ۹۴ ملت و دولت باید همدلی و هم‌زبانی داشته باشند تا اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی‌های موردنیاز نظام که توسط مقام معظم رهبری مطرح و ابلاغ می‌شود به مقصد نهایی خود برسد.

وی با بیان اینکه مردم محرم واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: باید اذعان کرد مردم ولی‌نعمت ما مسئولین هستند و در واقع کارفرمای ما مسئولین مردم‌ هستند و ما مسئولین به‌عنوان کارگزار مردم باید بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنیم.

بصیری ادامه داد: عملی شدن شعار سال ۹۴ در گرو صداقت و اعتماد دولت و مردم نسبت به همدیگر نهفته است.

وی در ادامه گفت: به جهت حساسیتی که شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان دارد امسال همچون سالیان گذشته گردشگران و مسافران نوروزی زیادی از سراسر کشور استقبال خوب و بی‌نظیری از مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان داشته‌اند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر رعایت نکات و مسائل ایمنی در طول ایام سفر توسط مسافران نوروزی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا هم‌اکنون دو حادثه تصادف توسط یک دستگاه اتوبوس و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در سه‌راه موته به سمت شهرستان گلپایگان اتفاق افتاده است که این دو حادثه منجر به کشته شدن سه نفر از هم‌وطنانمان و ۳۵ نفر مصدوم دیگر شد.

وی در پایان گفت: اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ۸ فروردین‌ماه ۹۴ در کنار گلزار شهدای گمنام شاهین‌شهر برگزار خواهد شد و فلسفه این کار عهد بستن با شهداست که در طول سال با تمام توان در خدمت مردم باشیم.