منطقه ی فرهنگی کاشان متشکل از ” میمه ” و …

2015-03-23
60 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عیسی بهمنی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه منطقه گردشگری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه سال گذشته با هدف ایجاد جذابیت در جاده‌های بین شهری و تشویق رانندگان به توقف و استراحت در مسیرهای طولانی، کمپ‌های روستایی در جاده‌های بین شهری ایجاد شده است. وی تصریح […]

۱۳۹۴۰۱۰۲۰۰۰۲۶۵_PhotoA

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عیسی بهمنی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه منطقه گردشگری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه سال گذشته با هدف ایجاد جذابیت در جاده‌های بین شهری و تشویق رانندگان به توقف و استراحت در مسیرهای طولانی، کمپ‌های روستایی در جاده‌های بین شهری ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش سفر در ایام نوروز متأسفانه شاهد افزایش تصادفات جاده‌ای به دلیل خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به قوانین هستیم.

 مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان افزود: ایجاد کمپ‌های جاده‌ای در استان اصفهان به دلیل کاهش تصادفات و استراحت رانندگان و معرفی روستاهای هر منطقه ایجاد شده است.

بهمنی اظهار داشت: آشنایی گردشگران با روستاها و سوغات و آداب و فرهنگ آنها باعث رونق اقتصادی روستاها و تبدیل به مقصد سفر گردشگران شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان بیان داشت: در استان اصفهان ۱۱ کمپ بین جاده‌ای برای معرفی روستاها ایجاد شده است که کاشان به عنوان کمپ نمونه است.

وی افزود: جانمایی، امکانات و زیرساخت‌های موجود در نمایشگاه منطقه فرهنگی کاشان به عنوان یک کمپ بین جاده‌ای روستایی از ویژگی‌های برتری این کمپ نسبت به سایر نمایشگاه‌های ایجاد شده در استان اصفهان است.

به گزارش فارس، منطقه فرهنگی کاشان متشکل از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، نایین،میمه ، دلیجان، محلات، برزک، نیاسر، مشهد اردهال، مشکات، نوش‌آباد، قمصر، بادرود، قهرود، کامو و چوگان است که به دلیل قرابت فرهنگی و ارتباطی و زنجیره گردشگری غنی مرکز کشور به عنوان منطقه فرهنگی کاشان مطرح شده است.