روحانی : هیچکس نعمت وجود پدر و مادر را درک نمی کند

2015-03-22
86 بازدید

رئیس جمهور از جوانان خواست قدر پدر و مادر خود را بدانند و گفت: هیچکس نعمت وجود پدر و مادر را درک نمی کند مگر روزی که آنها را از دست بدهد. به گزارش مهر، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی ظهر یکشنبه در مراسم خاکسپاری والده خوده، پدر و مادر را نعمتی دانست که تا […]

۱۹۷۰۴۷_۴۴۵

رئیس جمهور از جوانان خواست قدر پدر و مادر خود را بدانند و گفت: هیچکس نعمت وجود پدر و مادر را درک نمی کند مگر روزی که آنها را از دست بدهد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی ظهر یکشنبه در مراسم خاکسپاری والده خوده، پدر و مادر را نعمتی دانست که تا از دست داده نشوند قدر و بزرگی آن ها شناخته نمی شود و از جوانان خواست قدر والدین خود را دانسته و در راه رضای آنان قدم های شایسته بردارند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مراجع عظام تقلید، وزرا، نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و محلی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و تمامی افراد شرکت کننده در آئین خاکسپاری مرحومه سکینه پیوندی افزود: یک دنیا از طرف خودم و خانواده عزادارم تشکر می کنم.

وی در ادامه از نماینده ولی فقیه در استان سمنان به دلیل اقامه نماز میت، قدردانی ویژه کرد و افزود: از تمام کسانی که از شهرهای مختلف استان در مراسم خاکسپاری مادر اینجانب شرکت کرده اند کمال قدردانی را دارم.

آئین ختم والده رئیس جمهوری پس از اقامه نماز جماعت از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه الی ۱۶ در محل حسینیه شهدای سرخه برگزار می شود.

مراسم ختم دیگری از سوی امام جمعه و استاندار سمنان ، امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار می شود.