حاجی : جلوگیری از مهاجرت ساکنان منطقه موته از وظایف ماست.

2015-03-17
71 بازدید

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه رفع مشکلات مجتمع طلای موته گفت: تلاش برای اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ساکنان منطقه موته از وظایف ماست. به گزارش حماسه سازان، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با حضور محمد علی طرفه معاون عمرانی استانداری اصفهان، رئیس سازمان […]

۲۰

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه رفع مشکلات مجتمع طلای موته گفت: تلاش برای اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ساکنان منطقه موته از وظایف ماست.

به گزارش حماسه سازان، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با حضور محمد علی طرفه معاون عمرانی استانداری اصفهان، رئیس سازمان محیط زیست استان اصفهان و مدیر مجتمع طلای موته و… جلسه ای در استانداری اصفهان جهت رفع مشکلات مجتمع موته تشکیل داد.

حسینعلی حاجی با بیان اینکه سالیانه در مجتمع طلای موته نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم طلا استحصال می شود، اظهار داشت: این مجتمع طلا تاکنون خدمت بایسته و شایسته ای به منطقه نداده و تنها ۲۰۰ نفر از اهالی آن منطقه را توانسته به کار گیری کند.

وی با بیان اینکه خواهان احقاق حقوق اهالی روستای موته از بخش میمه هستم، افزود: مجتمع طلای موته دولتی است و دولت نیز باید تلاش کند که مردم منطقه موته به سهم و حق و حقوق قانونی خود از این مجتمع طلا دست یابند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با اعلام آمادگی برای رفع مشکلات مجتمع طلای موته تصریح کرد: تلاش برای اشتغال زایی جوانان و به وجود آوردن امکانات و ظرفیت های تفریحی و گردشگری و جلوگیری ازمهاجرت ساکنان موته از وظایف ما مسئولین به شمار می آید.