تقدیر معاون تربیت بدنی استان از شهردار میمه

2015-03-16
74 بازدید

عکس آرشیوی است در روز یک شنبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۴  مهندس محمودیه معاونت فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به اتفاق همکاران خود از اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان از پروژهای ورزشی بخش میمه بازدید نمودند. در جریان بازدید از پروژهای ورزشی بویژه سالن های ورزشی روستاهای بخش و دستور […]

DSC03535

عکس آرشیوی است

در روز یک شنبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۴  مهندس محمودیه معاونت فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به اتفاق همکاران خود از اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان از پروژهای ورزشی بخش میمه بازدید نمودند.
در جریان بازدید از پروژهای ورزشی بویژه سالن های ورزشی روستاهای بخش و دستور کار احداث استخر میمه ، احداث باغ بانوان توسط شهرداری میمه مورد توجه ایشان قرار گرفت و با حضور در دفتر شهرداری و با حضور رییس شورای اسلامی و شهردار میمه با در نظر گرفتن گزارشات لازم در خصوص نقشه و تفاهم نامه فی مابین شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان ،بررسی وضعیت قبلی ضلع شمالی ورزشگاه شهید ایراندوست میمه و وضعیت موجود از تلاش و همکاری شورای اسلامی شهر میمه و به خصوص جناب آقای صدرالدین کرمی شهردار میمه قدردانی نمود و ابراز امیدواری کردند با این تفاهم و همدلی در بین اعضای شورای اسلامی و شهردار میمه ان شاءالله شاهد شهری پویا و با جوانانی ورزشکار و فرهنگی روبرو خواهیم بود.
به همین منظور و همچنین قرار داشتن در آستانه روز شهردار با ابتکار اداره ورزش و جوانان بخش میمه لوح تقدیر و هدیه از طرف معاونت اداره کل ورزش و جوانان به شهردار میمه اهداء و از زحمات شورای اسلامی و شهردار قدردانی بعمل آمد.
در ادامه از سالن ورزشی روستای اذان و احداث زمین چمن مصنوعی این روستا بازدید و از شورای اسلامی و دهیاری روستای اذان به خاطر توجه به امور جوانان قدردانی نمودند.