شورای شهرستان در شهر وزوان برگزار شد

2015-03-01
103 بازدید

منبع : سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه جلسه ی شورای شهرستان شاهین شهر و میمه  با حضور علیرضا بصیری فرماندار و اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان روز سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ در محل شهرداری وزوان برگزار شد. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل شهری و پروژه های در دست […]

ssh2

منبع : سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

جلسه ی شورای شهرستان شاهین شهر و میمه  با حضور علیرضا بصیری فرماندار و اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان روز سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ در محل شهرداری وزوان برگزار شد. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل شهری و پروژه های در دست اقدام شهر وزوان ،شهردار این شهر گزارشی از فعالیت های شهرداری ارائه نمود .همچنین در ادامه فرماندار شهرستان ضمن اشاره به اهمیت بررسی مسائل و مشکلات مردم بر استمرار دیدارها ی مردمی تاکید نمود و خواستار پیگیری مجدانه ی مصوبات قبلی و نظارت بر حسن اجرای دقیق و به موقع  آنها شد. لزوم هماهنگی و تعامل بین دستگاههای مختلف اجرایی بخش ها با مرکز شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم از دیگر تاکیدات فرماندار شهرستان در این جلسه بود.

 

فرماندار همچنین از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواست اولا بر وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند و ثانیا در امور اجرایی ابدا دخالتی نکنند و امور اجرایی شهر و روستا را بر اساس قانون به مجری آن واگذار نمایند.سکونت اعضای شوراها در محل و محدوده حوزه انتخابیه خود برابر قانون ، از جمله مواردی بود که فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید نمود.