ایرنا – امام جمعه وزوان: اقتصاد مقاومتی باید نهادینه شود

2015-02-28
104 بازدید

امام جمعه وزوان: اقتصاد مقاومتی باید نهادینه شود اصفهان- ایرنا-امام جمعه وزوان تاکید کرد: رویکرد اقتصاد مقاومتی باید به یک باور ملی تبدیل و نهادینه شود. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد زمانی در نماز جمعه وزوان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: گذشت زمان و بازشدن […]

امام جمعه وزوان: اقتصاد مقاومتی باید نهادینه شود

اصفهان- ایرنا-امام جمعه وزوان تاکید کرد: رویکرد اقتصاد مقاومتی باید به یک باور ملی تبدیل و نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد زمانی در نماز جمعه وزوان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: گذشت زمان و بازشدن مشت ابرقدرتهای استعماری نشان داد که تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی کشور، باور اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: همه مسوولان و مردم باید با همدلی و اتحاد برای تحقق این امر رهبری که نجات بخش اقتصاد و توسعه کشور است گام بردارند.

خطیب جمعه وزروان تصریح کرد: جدی گرفتن بحث فرهنگ و اقتصاد می تواند به پیشرفت کشور کمک کند زیرا منشا بیشتر مسائل و زیرساخت ها، فرهنگ اقتصاد است.

امام جمعه وزوان ادامه داد: استفاده ابزاری قدرت های استکباری از نفت و تداوم تحریم ها از جمله مواردی هستند که در بودجه بندی سالانه کشورهای وابسته به نفت از جمله ایران تاثیر مستقیم دارد و راهکار آسیب ندیدن از این مسائل همان رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

شهر وزوان از توابع شهرستان میمه در شمال استان اصفهان قرار دارد.

Untitled