آسفالت فاز اول خیابان ولی عصر ” عج ” میمه

2015-02-28
146 بازدید

بدون تردید بازگشایی و احداث خیابان ولی عصر که از تامین آب روستاشهر ازان تاکنون سابقه دارد از نخستین اولویتهای شورای محترم چهارم و بالتبع شهردار محترم بوده است . این پروژه ی مهم و تاثیرگذار که در توسعه و گسترش خیابانها و معابر داخل شهر و راه ارتباطی مرکز بخش با نقاط مجاور نقش […]

IMG_1532

بدون تردید بازگشایی و احداث خیابان ولی عصر که از تامین آب روستاشهر ازان تاکنون سابقه دارد از نخستین اولویتهای شورای محترم چهارم و بالتبع شهردار محترم بوده است . این پروژه ی مهم و تاثیرگذار که در توسعه و گسترش خیابانها و معابر داخل شهر و راه ارتباطی مرکز بخش با نقاط مجاور نقش به سزایی دارد مثل همه ی کارهای مهم مشکلات عمده ای نیز داشته که با اتکا به قانون و مقررات مرتفع گردیده است . گذشته از اهتمام شورا و شهردار نباید از نقش مردم که از منافع خود  برای تامین مصالح شهر و بخش می گذرند غافل شد .

IMG_1538

این روزها فاز اول این خیابان  آسفالت شده و با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت فازهای بعدی نیز در دستور کار قرار دارد . امید است با دلگرمی هایی که مردم با نشان دادن اعتماد خود به کارآمدی شورا و شهردار دارند ، روند عمران و سازندگی شهر ، سال آینده با شتاب بیشتری پیگیری شود .