حمایت از بازار روز در شهرداری میمه

2015-02-27
568 بازدید

اخیرا شهرداری به فروشندگان بازار روز ابلاغ کرده است که تا ساماندهی صنوف در موقعیت مکانی پنجشنبه بازار ، از ارائه ی خدمت به مشتریان در این محل خودداری ورزند . روز گذشته در چند نوبت جمعی از اهالی میمه با مراجعه به شهرداری خواستار ادامه ی کار پنجشنبه بازار شدند . مهندس کرمی شهردار […]

IMG_1545

اخیرا شهرداری به فروشندگان بازار روز ابلاغ کرده است که تا ساماندهی صنوف در موقعیت مکانی پنجشنبه بازار ، از ارائه ی خدمت به مشتریان در این محل خودداری ورزند . روز گذشته در چند نوبت جمعی از اهالی میمه با مراجعه به شهرداری خواستار ادامه ی کار پنجشنبه بازار شدند . مهندس کرمی شهردار و آقایان مقصودی ، اسد و اسفندی رئیس و اعضای محترم شورای شهر در دیدار با معترضینی که دلایل ضرورت کنترل قیمتها در این بازارها را توضیح می دادند بر ضرورت ساماندهی اصناف در بازارهای روز تاکید کردند .

IMG_1540

لازم به توضیح است که تشکیل بازارهای روز اگرچه اعتراض کسبه ی مقیم را نیز در پی دارد ، اما نقش موثری در کنترل قیمتها دارد و در صورت فرصت یکسان برای همه ی کسبه و هزینه های برابر در توزیع و در نتیجه رقابتی شدن بازار عرضه ی کالا ، از سالم ترین و موثرترین شیوه های کنترل و واقعی کردن قیمتها محسوب می شود .