فرماندار بصیری در گفتگو با خبرگزاری فارس

2015-02-24
64 بازدید

۶ شهر و ۱۹ روستای شاهین‌شهر و میمه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۶ شهر و ۱۹ روستای شهرستان شاهین‌شهر و میمه آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند. علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص […]

images (1)
۶ شهر و ۱۹ روستای شاهین‌شهر و میمه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۶ شهر و ۱۹ روستای شهرستان شاهین‌شهر و میمه آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص خرید شب عید مردم در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌ عمل‌ آمده است، اظهار کرد: با ستاد اسکان و استقبال از مسافران نوروزی استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و وظایف و تکالیف دستگاه‌های مربوطه شهرستان مشخص گردیده است. وی افزود: برنامه‌ریزی‌ شده است مسافرانی که در ایام نوروز به شهرستان شاهین‌شهر و میمه سفر می‌کنند توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به آنها خدمات ارائه شود تا به‌ راحتی بتوانند از اماکن تاریخی و زیارتی و گردشگری بازدید به عمل‌ آورند. فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار فراوانی در زمینه گردشگری از جمله ارگ زیبای مورچه‌خورت، معماری زیبای شاهین‌شهر، موزه مردم‌شناسی شاهین‌شهر، میمه و گز، کاروان‌سرای عباسی و … در سطح شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون ۶ شهر و ۱۹ روستای این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند و هر کدام به‌ نوبه خود دارای جاذبه‌های توریستی و گردشگری‌ هستند. وی با بیان اینکه گز سوغات شهرستان شاهین‌شهر و میمه است، گفت: دو کارگاه تولیدی بزرگ گز استان اصفهان در سطح این شهرستان فعالیت می‌کنند. بصیری ادامه داد: در نظر داریم تمهیدات ویژه‌ای برای خریدهای شب عید مردم شاهین‌شهر و میمه در نظر بگیریم که از جمله آنها برپایی نمایشگاه‌های بهاره و عرضه میوه به نرخ مصوب دولتی است. وی با بیان اینکه بازرسان ما با هرگونه تخلف با قاطعیت برخورد و خاطیان امر را به مراجع ذی‌ربط قضایی معرفی خواهند کرد، تأکید کرد: مردم می‌توانند با شماره تلفن ۴۵۲۱۰۰۰ – ۰۳۱ و یا با سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان بازرسی هرگونه شکایت و انتقاد خود را مطرح کنند. فرماندار شاهین‌شهر و میمه افزود: برنامه‌ریزی‌ شده است در ایام نوروز برخی از اصناف از جمله آپاراتی‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها و همچنین بانک‌ها و درمانگاه‌ها به‌ صورت کشیک و شبانه‌روزی به مردم و مسافران خدمات ارائه کنند.