آقای حاجی و سوال ۳۰ نماینده از وزیر کشور

2015-02-24
52 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سوالی از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور نسبت به سخنان روز گذشته وی در گردهمایی مبارزه با موادمخدر واکنش نشان دادند. حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخوار و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی […]

images

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سوالی از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور نسبت به سخنان روز گذشته وی در گردهمایی مبارزه با موادمخدر واکنش نشان دادند. حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخوار و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،

حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخوار و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر گفت: از آنجا که آقای رحمانی‌فضلی در گردهمایی مبارزه با موادمخدر اتهاماتی را به نظام وارد کردند، سوالی از وی مطرح شد که به امضای ۳۰ نفر از نمایندگان رسیده و امروز این سوال تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

متن این سوال که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، بدین شرح است:

جناب آقای رحمانی‌فضلی

وزیر محترم کشور

جنابعالی در گردهمایی روسای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور اعلام کردید که بخشی از پول‌های ناشی از قاچاق موادمخدر به سیاست و انتخابات وارد می‌شود، در حالی که خود شما به خوبی می‌دانید انتخابات از نشانه‌های بارز نظام مردم‌سالاری دینی و عرصه حضور و تجدید پیمان مردم با نظام جمهوری اسلامی است که مخدوش کردن آن همواره هدف دشمنان نظام اسلامی بوده و هست.

آقای وزیر

زیر سوال بردن سالم‌ترین و شفاف‌ترین نظام انتخاباتی دنیا باعث تزلزل نظامی است که معمار کبیرش حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانسته است.

جناب وزیر هنوز آثار فتنه فتنه‌گران از چهره معصوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاک نشده است که ظاهرا قرار است چنگ دیگری به صورت آن کشیده و افترای دیگری به آن زده شود.

آقای وزیر

موضع جنابعالی در این خصوص با کدام یک از شعارهای دولت تدبیر و امید که شما وزیر کشور آن هستید، هماهنگ است. پول‌های مورد ادعا معلول فعالیت حوزه‌ای است که مسئولیت مستقیم جلوگیری از آن متوجه جنابعالی است. آیا به جای رفع علت با معلول، دیگران را متهم می‌کنید؟

آقای وزیر

مخدوش کردن انتخابات و سلامت آن چه کسانی خوشحال می‌کند. بر فرض صحت ادعای مطروحه جنابعالی به عنوان مسئول حوزه علت و هم به عنوان متولی و متصدی برگزاری حوزه هدف، برای سیاستگذاری انتخابات چه برنامه‌ای دارید؟ جناب وزیر زیر سوال بردن انتخابات به عنوان مهمترین ابزار قدرت نظام جمهوری اسلامی آن هم در زمان مذاکرات با چه هدفی دنبال می‌شود. متهم کردن منتخبین مردم به طور مطلق در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست جمهوری با چه مجوز شرعی و قانونی انجام می‌شود؟

آقای وزیر

نتیجه ورود پول‌های کثیف مورد ادعای جنابعالی منتخبین فاقد پایگاه مردمی می‌باشند که در یک حوزه آن جنابعالی منتخبِ منتخب آن هستید.

آقای وزیر

جنابعالی به بازتاب سخنان خود در رسانه‌های خارجی فکر کرده‌اید؟ لازم است ضمن پاسخ مستدل از باب ضرورت صحت ادعا، مستندات مربوطه و مصادیق آن را ارائه فرمایید.