قوه ی قضائیه چند نفر قاضی دارد؟

2015-02-22
384 بازدید

عکس ها آرشیوی و متعلق به روسای دادگاه عمومی بخش میمه است . معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: هم‌اکنون حدود ۹ هزار قاضی در دستگاه قضا مشغول به خدمت هستند و جامعه اداری ما نیز شامل ۳۸ هزار نفر است که در آینده به حدود ۴۰ هزار نفر خواهد رسید. قاضی نوابی ، سومین […]

عکس ها آرشیوی و متعلق به روسای دادگاه عمومی بخش میمه است .

۴

معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: هم‌اکنون حدود ۹ هزار قاضی در دستگاه قضا مشغول به خدمت هستند و جامعه اداری ما نیز شامل ۳۸ هزار نفر است که در آینده به حدود ۴۰ هزار نفر خواهد رسید.

۸قاضی نوابی ، سومین رئیس دادگاه عمومی بخش میمه

به گزارش فارس،‌ حجت‌الاسلام علیرضا امینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه، با اشاره به عملکرد معاونت منابع انسانی گفت: عملکرد این معاونت باید موجب افزایش احساس کرامت و رضایتمندی قضات و کارکنان دستگاه قضا شود تا از رهگذر بهبود عملکرد آنان، مردم نیز در مراجعه به محاکم احساس عدالت و رضایتمندی بیشتری پیدا کنند.

۷قاضی موحد ، چهارمین رئیس دادگاه عمومی بخش میمه

وی اظهار کرد: تعداد کارکنان اداری رسمی، پیمانی و قراردادی در دستگاه قضا بیش از ۳۶ هزار نفر است که در مقایسه با ابتدای دوره رئیس جدید قوه قضائیه ۱۰ هزار نفر افزایش نیرو داشتیم. که البته در آمار یادشده، تعدادی از افراد، به عنوان نیروهای شرکتی مشغول به کار بودند که به نیروی قراردادی تبدیل شدند.

وی افزود: هم اکنون حدود ۹ هزار نفر قاضی در دستگاه قضا مشغول به خدمت هستند و جامعه اداری ما نیز شامل ۳۸ هزار نفر است که در آینده به حدود ۴۰ هزار نفر خواهد رسید.

۵قاضی محمدی ، پنجمین رئیس دادگاه عمومی بخش میمه

معاون منابع انسانی قوه قضائیه بیان داشت: طبیعی است که کارکنان و قضات دستگاه قضا، مشتریان نخست ما هستند و باید رضایت‌مندی و اجرای عدالت درون سازمانی که مورد انتظار و نیاز آنان است، محقق شود و اساساً تشکیل معاونت منابع انسانی در قوه قضائیه، در راستای این هدف بود که سرمایه انسانی دستگاه قضا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.