فراخوان زندگی و وصیت نامه ی شهدای بخش میمه

2015-02-18
321 بازدید

معرفی نرم افزار شمیم یار ” کتاب شهدای ونداده “ دفتر شهدای میمه ، وزوان و ونداده به پایان آمد اما حکایت همچنان باقیست . قصه ی گلگون کفنان بخون خفته ی این دیار ، داستانی است که بر هر سر بازاری هست . آن بزرگ فرمود : گذشت زمان همه چیز را کهنه می کند […]

۳۰

معرفی نرم افزار شمیم یار ” کتاب شهدای ونداده “

دفتر شهدای میمه ، وزوان و ونداده به پایان آمد اما حکایت همچنان باقیست . قصه ی گلگون کفنان بخون خفته ی این دیار ، داستانی است که بر هر سر بازاری هست . آن بزرگ فرمود : گذشت زمان همه چیز را کهنه می کند مگر خون شهید را . به احتمال قریب به یقین در شهر لای بید و روستاهای خسروآباد ، زیادآباد ، ازان ، حسن رباط ، لوشاب و موته نیز کتابنامه های شهدا حاوی زندگینامه و وصیت نامه ی آن عزیزان ” عندربهم یرزقون ” مدون شده اشت و شایسته آنست که به زیور چاپ آراسته گردد و تحقق این مهم ، اهتمام فرهنگ دوستان و بسیجیان و شوراهای اسلامی و شهرداران و دهیاران را نیز می طلبد . صبح میمه در راستای رسالت رسانه ای خود این افتخار را دارد که بویژه از باب تیمن و تبرک ، مونیتور کاربران عزیز خود را هرهفته به شرح زندگینامه و وصیت نامه ی دیگر شهدای بخش میمه نیز مزین سازد و در نهایت این افتخار قرن ها و نسل ها را در یک مجموعه ی مدون به پیشگاه مردم شهید پرور تقدیم نماید .

۵۰

این پست فراخوانی است که بیش از همه شوراهای اسلامی و پایگاههای بسیج را مخاطب خود می داند و انتظار دارد که زندگینامه و وصیت نامه ی شهدای عزیز هر روستا و شهر در اولین فرصت در اختیار صبح میمه قرار گیرد و هر شهر یا روستایی در این کتاب ارزشمند ، برگ زرینی را به دفتر افتخارات خود بیفزاید .