جزئیات سفر رئیس‌جمهور به اصفهان از زبان استاندار

2015-02-01
75 بازدید

استاندار اصفهان ‌جزئیات سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت را تشریح کرد. به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، درباره جزئیات سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ در جمع مردم اصفهان به ایراد سخنرانی می‌پردازد که […]

۲

استاندار اصفهان ‌جزئیات سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت را تشریح کرد.

به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، درباره جزئیات سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ در جمع مردم اصفهان به ایراد سخنرانی می‌پردازد که در همین جا از مردم اصفهان برای حضور در این برنامه دعوت می‌کنیم.

وی افزود: رئیس جمهور در این سفر از ۲ طرح اقتصادی و علمی اصفهان نیز که شامل یک طرح علمی و یک طرح کشاورزی است، بازدید می‌کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: حضور ۱۲ تن از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در اصفهان قطعی شده است که در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. بدون شک در تمام شهرستان‌های استان حضور یکی از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور یا معاونان وزرا قطعی است.

زرگرپور درباره مدت زمان این سفر گفت: برنامه سفر رئیس جمهور به اصفهان ۲ روزه بوده و جلسه شورای اداری استان اصفهان بعد از ظهر پنجشنبه برگزار می‌شود و رئیس جمهور پس از برگزاری نشست خبری، اصفهان را به مقصد پایتخت ترک می‌کند