افتتاح ۳۵ پروژه ی عمرانی در شاهین شهر و میمه

2015-02-01
73 بازدید

خبرگزاری مهر دهه فجر امسال ۳۵ پروژه عمرانی در شاهین شهر و میمه افتتاح می شود شناسهٔ خبر: ۲۴۷۸۵۳۸ شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ – ۱۰:۳۰ استانها > اصفهان اصفهان- فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در ایام دهه فجر ۳۵ پروژه عمرانی سطح شهرستان شاهین شهر و میمه به افتتاح و بهره برداری می […]

۲۰

خبرگزاری مهر
دهه فجر امسال
۳۵ پروژه عمرانی در شاهین شهر و میمه افتتاح می شود

شناسهٔ خبر: ۲۴۷۸۵۳۸ شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ – ۱۰:۳۰
استانها > اصفهان
اصفهان- فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در ایام دهه فجر ۳۵ پروژه عمرانی سطح شهرستان شاهین شهر و میمه به افتتاح و بهره برداری می رسند.
علیرضا بصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص به شهروندان شاهین شهر و میمه، اظهار داشت: امسال توسط ستاد دهه مبارک فجر شهرستان برنامه ریزی‌های خوبی نسبت به سال گذشته جهت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۳۵ پروژه عمرانی سطح شهرستان شاهین شهر و میمه به بهره برداری خواهند رسید، افزود: اعم این پروژه‌ها عبارت‌اند از؛ دامداری و دام پروری، مجموعه ورزشی در جهاد آباد، ایستگاه گازی، دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهین شهر، ایستگاه آتش نشانی شهر گرگاب، افتتاح دو کلانتری یکی در محله گلدیس و دیگری در شهر لای بید، سینمای شهر گز و افتتاح چند پروژه عمرانی دیگر در شهر میمه است.

فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و حضور کاروان تدبیر و امید در اواخر هفته پیش رو در استان اصفهان، تصریح کرد: چند مورد از پروژه‌های ذکر شده با حضور یکی از اعضای هیئت دولت که به احتمال زیاد وزیر دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح است، به بهره برداری خواهند رسید.

این مسئول اضافه کرد: همچنین جلسات و برنامه‌های متعددی توسط فرمانداری شاهین شهر و میمه برای استقبال و حضور گسترده مردم در سخنرانی ریاست محترم جمهوری دکتر روحانی در میدان امام (ره) تهیه و تدارک دیده شده است.

بصیری با بیان اینکه اوج برنامه‌های دهه مبارک فجر به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ختم می‌شود، با دعوت از مردم برای حضور پرشور و با شکوه در راهپیمایی امسال، بیان داشت: تمهیدات لازم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط نهادهای ذی ربط در شهرهای مختلف شهرستان دیده شده است.