زیبا کلام از نامردی تمام عیار احمدی نژاد گفت

2015-01-28
108 بازدید

صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که احمدی نژاد نباید پشت معاون اول خود را خالی می کرد و این رفتار به آینده سیاسی او ضربه بزرگی وارد می کند. زیباکلام به «انتخاب» گفت: ناراحتی و گلایه محمدرضا رحیمی کاملا درست و بر حق است. در واقع درست است که ایشان در دوره ی […]

۸

صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که احمدی نژاد نباید پشت معاون اول خود را خالی می کرد و این رفتار به آینده سیاسی او ضربه بزرگی وارد می کند.

زیباکلام به «انتخاب» گفت: ناراحتی و گلایه محمدرضا رحیمی کاملا درست و بر حق است. در واقع درست است که ایشان در دوره ی آقای هاشمی استاندار کردستان بود و در مجلس هفتم، ریاست دیوان محاسبات، اما اصل فعالیت هایی که ایشان را به یک چهره سیاسی تبدیل کرد، در حقیقت در دوران آقای احمدی نژاد رقم خورد، یعنی زمانی که اقای رحیمی معاون اول شد.

این استاد دانشگاه افزود: صرف نظر از اینکه، رحیمی در دوره اصلاح طلبان یا اصولگرایان چه فعالیتی داشته است، از نظر حقوقی جرم زمانی اتفاق افتاده که او در حال همکاری با آقای احمدی نژاد بوده است.

وی اضافه کرد: حتی اگر آنچه آقای احمدی نژاد می گوید، حقیقت داشته باشد و اقدامات آقای رحیمی مربوط به قبل از زمانی باشد که معاون رئیس جمهور شده باشد، نمی توان از این واقعیت فرار کرد که جرم آقای رحیمی به خاطر آقای احمدی نژاد اتفاق افتاده است.

زیباکلام تصریح کرد: به گفته ی آقای رحیمی، به ۱۷۰ نماینده مجلس پول پرداخت شده است که برای حمایت از کابینه و شخص آقای احمدی نژاد بوده است. در واقع رحیمی، به زبان بی زبانی می گوید، پول هایی که برداشت کرده ام، برای خودم برنداشته و زمین و ویلا برای خود نخریدم، بلکه آن ها را برای آقای احمدی نژاد خرج کردم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: همه ی سخنان آقای رحیمی، این است که من اگر خلافی کردم، این خلاف برای آقای احمدی نژاد بوده، اگر گناهی کردم، در جهت مصالح و منافع آقای احمدی نژاد بوده و اکنون ایشان او را نمی شناسد.

وی گفت: احمدی نژاد و طیف حامی او باید مردانگی به خرج داده و پشت آقای رحیمی را اینطور خالی نکنند، در واقع، اگر خطایی صورت گرفته، احمدی نژاد و طیف حامی او، متهم ردیف اول و دوم هستند و رحیمی متهم ردیف سوم.

زیباکلام افزود: اگر آقای احمدی نژاد بخواهد اینگونه ادامه دهد و پشت رفقای خود را خالی می کند، مسلما از همان میزان محبوبیتی که اکنون در جامعه دارد بسیار کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه که آقای احمدی نژاد در حق آقای رحیمی انجام داد، با عرض معذرت یک نامردی تمام عیار است.