برگزاری انتخابات داخلی شورای هیآت مذهبی و کانون مداحان بخش میمه

2015-01-27
82 بازدید

انتخابات داخلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بخش میمه در محل امامزاده صالحه خاتون روستای اذان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، این انتخابات که بنا به درخواست بخشدار و امام جمعه محترم بخش میمه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان […]

۲

انتخابات داخلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بخش میمه در محل امامزاده صالحه خاتون روستای اذان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، این انتخابات که بنا به درخواست بخشدار و امام جمعه محترم بخش میمه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان و با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، با استقبال بسیار خوب مداحان و مسئولین هیئات مذهبی روبرو گردید.

در این جلسه حجت‌الاسلام زمانی امام جمعه بخش میمه با بیان ضرورت برپایی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در بخش میمه به فعالیتهایی که باید دراین شوراها انجام شود اشاراتی نمودند.

ایشان درادامه با بیان حدیثی به مقام و عظمت مداحی وجایگاه اخروی مداحان اهلبیت(ع) اشاره نمود و وظیفه مداحان را درقبال جامعه و اجتماع سنگین دانست و افزود مداح باید درهمه صحنه های سیاسی و اجتماعی و مذهبی حضورفعال داشته باشد.

۱

ایشان همچنین به کلیه حضار توصیه کرد در تمام کارها و مشکلات به اهل بیت (ع) توسل پیدا کنید و همچنین برای نزول رحمت الهی دست به دامان اهل بیت(ع) شوید.

در پایان نیز حدودا از تعداد ۲۰۰ نفر از  مداحان و مسئولین هیئات مذهبی بخش میمه رای گیری بعمل آمد.