حفظ اشتغال موجود در گلبهار با تلاش تحسین برانگیز آقای حاجی

2015-01-27
249 بازدید

در نیمه اول دیماه امسال ، یک کارگر ونداده ای شاغل در کارخانه گلبهار سپاهان ضمن تماس تلفنی با آقای حاجی از تعطیلی این کارخانه و بیکار شدن ۳۵۰ کارگر آن سخن می گوید. نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی بلافاصله با مدیران کارخانه گلبهار تماس می […]

۱

در نیمه اول دیماه امسال ، یک کارگر ونداده ای شاغل در کارخانه گلبهار سپاهان ضمن تماس تلفنی با آقای حاجی از تعطیلی این کارخانه و بیکار شدن ۳۵۰ کارگر آن سخن می گوید.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی بلافاصله با مدیران کارخانه گلبهار تماس می گیرد و پیرامون ماجرا توضیح می خواهد.

مدیر عامل کارخانه اینطور توضیح می دهد : این واحد صنفی را بدون کمک بانکی و دولتی در زمینی به مساحت ۶۶۰۰۰ متر مربع احداث کرده ایم.۶۰هزار متر مربع سالن داریم ودر حال حاضر ۲۵۰ نفر پرسنل که قبلا البته ۳۰۰ نفر بوده اند وبیش از ۹۰% آنها بومی و اهل بخش میمه هستند،  همکار ما در این کارخانه اند بعلت نداشتن مواد اولیه که ۹۳% وارداتی است در حال تعطیلی هستیم. هفتصد تن ظرفیت روغن کشی داریم و در این ۲ سال هیچ دانه ای از خارج وارد نکرده ایم.درسال ۱۳۹۱ دولت وقت ، مبلغ بیست میلیون دلار بصورت ارزی و ۴۰ میلیارد تومان هم بصورت ریالی از صندوق توسعه ملی برایمان تصویب کرد ولی متاسفانه بعد از آن پرداخت تسهیلات بنا به دلایل نامعلومی انجام نشد.

نماینده قوه مقننه در کارگروه اشتغال استان اصفهان ضمن انتقاد از عدم اطلاع رسانی مدیران کارخانه، هماهنگی لازم را جهت حضور آنها در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فراهم کرد و این جلسه در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۷برگزار گردید.

۲

متعاقب جلسه یادشده ، آقای حاجی صبح روز جمعه ۹۳/۱۱/۳با حضور درکارخانه گلبهار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخواردر مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه ۹۳/۱۱/۶ضمن هماهنگی با آقای تقوی نژاد، مدیران این کارخانه را به همراه خود به بانک سپه برد و خوشبختانه دستور اعطای تسهیلات ۸۰۰ میلیارد ریالی( که طی دو مرحله پرداخت می شود) را از مدیر عامل این بانک اخذ کرد.

 منبع : سایت حماسه سازان