بدرقه ی با شکوه ملی پوشان از کانبرا

2015-01-25
41 بازدید

ملی پوشان ایران صبح یکشنبه به وقت استرالیا از کانبرا عازم سیدنی شدند. این درست در زمانی بود که جلسه رسیدگی به شکایت ایران از بازیکن عراق آغاز شده بود . آنها درحالی که در هاله ای از بیم و امید سوار بر اتوبوس از کانبرا به سمت سیدنی می رفتند ، امید چندانی به […]

۲

ملی پوشان ایران صبح یکشنبه به وقت استرالیا از کانبرا عازم سیدنی شدند. این درست در زمانی بود که جلسه رسیدگی به شکایت ایران از بازیکن عراق آغاز شده بود . آنها درحالی که در هاله ای از بیم و امید سوار بر اتوبوس از کانبرا به سمت سیدنی می رفتند ، امید چندانی به تغییر حکم بازی شان برابر عراق نداشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازیکنان تیم ملی تقریبا اطمینان داشتند بازی را در زمین مسابقه باختند و فدراسیون هم توان شکستن رای ای اف سی را ندارد. اینکه نهاد اداره کننده فوتبال آسیا ، تابوی قوانین را برای این تخلف نمی شکنند. آنها در کانبرا و پیش از سوار شدن به اتوبوس باری دیگر روی خوش ایرانیان مقیم استرالیا را دیدند. بیش از ۱۰۰ خانواده ایرانی با حضور در اطراف هتل تیم ملی یکصدا بازیکنان را تشویق کردند و بدرقه باشکوهی برای شان رقم زدند. انها با فریادهای کارلوس آریایی و بچه ها متشکریم با ملی پوشان وداع کردند. تیم ملی در مسیر کانبرا به سیدنی که ۳ ساعته بود باید از نتیجه حکم ای اف سی مطلع می شدند.

ملی پوشان در هر صورت روز یکشنبه را در سیدنی می مانند و در صورت اعلام نشدن رای به سود ایران، ساعات نخست دوشنبه به سمت تهران حرکت می کنند. البته اگر رای بازی تغییر نمی کند. جلسه دادرسی درباره این حکم از ساعت ۲ بامداد به وقت تهران حوالی ۹ صبح به وقت سیدنی در استرالیا آغاز شد و تا ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران همچنان خبری از جلسه درز نکرده بود. تنها یکی از مسئولان ای اف سی تمام شایعات را تکذیب و اعلام کرد تا زمان اعلام حکم قطعی، تمام گمانه زنی ها شایعاتی بیش نیست.