والیبال ساحلی شهرداری وزوان در کیش

2015-01-18
120 بازدید

موحدی: والیبال ساحلی نیازمند حمایت بیشتر فدراسیون است کیش – ایرنا – سرپرست فنی لیگ والیبال ساحلی گفت: این رشته برای رشد و توسعه نیازمند حمایت بیشتر مسوولان فدراسیون والیبال است. حمید موحدی روز یکشنبه در حاشیه نخستین روز مرحله اول لیگ والیبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جذب حامیان […]

وزوان

موحدی: والیبال ساحلی نیازمند حمایت بیشتر فدراسیون است
کیش – ایرنا – سرپرست فنی لیگ والیبال ساحلی گفت: این رشته برای رشد و توسعه نیازمند حمایت بیشتر مسوولان فدراسیون والیبال است.

حمید موحدی روز یکشنبه در حاشیه نخستین روز مرحله اول لیگ والیبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جذب حامیان مالی ازدو ماه پیش با باشگاههای فعال دروالیبال رایزنی را آغاز کردیم اما باشگاههای فعال درورزش سالنی با ما همکاری نکردند.

وی اظهار داشت: اکثر باشگاههای سالنی به راحتی می توانند در این رشته سرمایه گذاری کنند و با یکصد میلیون تومان در پنج مرحله این رقابتها شرکت کنند که ۶۰ میلیون حق الزحمه دو بازیکن و ۴۰ میلیون هزینه های جانبی است.

وی تاکید کرد: بسیاری از باشگاههای فعال در ورزش سالنی که میلیاردها تومان در والیبال سالنی هزینه می کنند برای حضور در لیگ ساحلی قول مساعد دادند اما در نهایت از این کار سرباز زدند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران افزود: اگر مسوولان فدراسیون به این باشگاهها اشاره ای می کردند آنان حتما در مسابقات شرکت می کردند و ما به این وسیله می توانستیم حامیان خوبی برای ملی پوشان کشورمان جذب کنیم تا آنان انگیزه بیشتری برای پوشیدن پیراهن ملی داشته باشند.

سرپرست فنی لیگ والیبال ساحلی درباره ویژگی این رقابتها گفت: لیگ والیبال ساحلی برای نخستین مرتبه در کشور و در ۵ مرحله پیگیری خواهد شد به طوری که هر ۱۵ روز یک مرحله و در مناطق مختلفی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه براساس قوانین لیگ باید تیم های شرکت کننده حتما در ۵ مرحله حضور یابند گفت: در نخستین دوره لیگ والیبال ساحلی برروی این مورد تاکید نکردیم تا نخستین دوره بالاخره برگزار شود.

موحدی ادامه داد: امتیازات رده بندی این مسابقات به بازیکنان تعلق خواهد گرفت تا اگر در مراحل بعد با حمایت کننده دیگری شرکت کردند امتیاز خود را حفظ کنند، اما از سالهای بعد اگر حمایت کننده ها یا باشگاهها در همه مراحل یکسان باشند امتیازات به باشگاهها تعلق خواهد گرفت تا سابقه مفیدی برای آنان محسوب شود.

این مسابقات از ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ در دو زمین ساحلی کیش بدون وقفه پیگیری می شود.

این رقابت ها از امروز تا سه شنبه به مدت ۳ روز برگزار می شود.

براساس برنامه ریزی انجام شده لیگ والیبال ساحلی امسال در پنج مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست آن از صبح امروز در زمین های ساحلی کیش با حضور ۱۹ تیم آغاز و پیگیری می شود.

مراحل دوم تا چهارم نیز هر ۱۵ روز یک بار به ترتیب در قشم، چابهار، بوشهر و بندرعباس برگزار خواهد شد.

*گروه بندی مرحله نخست لیگ والیبال ساحلی کیش به قرار زیر است:

گروه اول: دانشگاه آزاد اسلامی، هیات والیبال بندر ترکمن ، شهرداری قائمشهر، لازاری کیش و شهرداری وزوان

گروه دوم: بانک توسعه و تعاون گنبد، شرکت بهنوش ایران، شرکت راک تهران و شهرداری ارومیه

گروه سوم: بانک توسعه و تعاون آق قلا، مجتمع شهید معتمدی تهران، آیان تاش، هیات والیبال استان یزد و پیشرو دریایی خلیج فارس

گروه چهارم: بیمه کارآفرین، هیات والیبال عباس آباد تنکابن، سازمان منطقه آزاد کیش، کالای ورزشی ایده آل سمنان و شرکت آرد اطهر بناب