به بهانه ی تودیع و معارفه ی فرماندهی نیروی انتظامی بخش میمه

2015-01-17
412 بازدید

سرگرد حسن باقری ۹۳/۴/۲۴ معارفه شد و به عنوان فرماندهی انتظامی بخش میمه آغاز به کار کرد . قهرا دوران ۴ ساله ی حضور او در دانشکده ی افسری پلیس تهران و  سالها خدمت در مناطق عملیاتی شرق کشور و ۶ سال فرماندهی پاسگاه و ریاست کلانتری در اردستان از او افسری مجرب و کاردان ساخته […]

۱۵

سرگرد حسن باقری ۹۳/۴/۲۴ معارفه شد و به عنوان فرماندهی انتظامی بخش میمه آغاز به کار کرد . قهرا دوران ۴ ساله ی حضور او در دانشکده ی افسری پلیس تهران و  سالها خدمت در مناطق عملیاتی شرق کشور و ۶ سال فرماندهی پاسگاه و ریاست کلانتری در اردستان از او افسری مجرب و کاردان ساخته بود و این می توانست بخش گسترده ی میمه را برای سالهای متمادی از وجود فرماندهی توانا برخوردار سازد . سرگرد باقری در  شعر و ادبیات هم ید طولائی داشت و چندین عنوان کشوری شعر و مقاله کارنامه ی او را با دیگران متفاوت می کرد . او در روز معارفه ی خود بصورت غیرمستقیم و با استناد به سعدی از اینکه مرد عمل است گفت و گفت :

سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی

 به عمل کار برآید به سخندانی نیست

متولد دیماه سال ۱۳۵۷ داران  ،  در شعر به تائب اصفهانی تخلص می کند . مثل هر فرماندهی سر بر آستان وظیفه شناسی دارد و با زبان شعر این را دلنشین تر می گوید :

آسمان تار است و دل تاریک تر

رشته ی عمرم زمو باریک تر

در تمنای وصال ایزدم

غافل ایزد از رگم نزدیک تر

مردن با افتخار و مرگ سرخ

بی شک است اززندگانی نیک تر

جلسه

فرمانده ی موفق نیروی انتظامی بخش میمه در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۲ تودیع گردید و در مراسم تودیعی که مختصر برگزار شد از مردم بخش میمه حلالیت طلبید و شایستگی های آنان را ستود . او برای خداحافظی گفت :

 ای رهروان کوی طریقت سفر به خیر

 تا باز کی ، کجا به هم افتد گذار ما

 صبح میمه ضمن تقدیر و تشکر از این فرمانده توانمند و پرتلاش برای سروان مجید ناطقی فرماندهی جدید حوزه ی انتظامی بخش میمه  موفقیت و سربلندی  مسئلت دارد .