ورود شایسته ی ” طنز وزوان ” به دنیای مجازی بخش میمه

2015-01-15
200 بازدید

این روزها وبلاگ ” طنز وزوان ” پا به عرصه ی دنیای مجازی گذاشته است . گرچه شناختی از مدیر یا مدیران این وبلاگ نوپا ندارم اما انتخاب حوزه ی طنز نشانه ی هوش اجتماعی آنان است . جای خالی طنز در فضای رسانه های مجازی بخش میمه احساس می شد و چند پست اول […]

۱۶

این روزها وبلاگ ” طنز وزوان ” پا به عرصه ی دنیای مجازی گذاشته است . گرچه شناختی از مدیر یا مدیران این وبلاگ نوپا ندارم اما انتخاب حوزه ی طنز نشانه ی هوش اجتماعی آنان است . جای خالی طنز در فضای رسانه های مجازی بخش میمه احساس می شد و چند پست اول ” طنز وزوان ” توفیق نویسندگان این وبلاگ در جلب توجه کاربران را نشان می دهد . بامید موفقیت وبلاگ طنز وزوان در انعکاس وقایع و رویدادهای اجتماعی در قالب شیرین و تاثیرگذار طنز ، پست ” استان وزوان ” از وبلاگ طنز وزوان تقدیم می گردد :

استان وزوان

این روزها همچنان بحث شهرستان شدنمان داغ است . اگرچه مباحث زیادی در خصوص نام شهرستان صورت گرفته است اما از یک نکته حیاتی غفلت کرده ایم . حالا که قرار است متحول شویم و تغییر کنیم آیا بهتر نیست یک قدم اساسی برداریم ؟ چرا استان نشویم ؟ میمه می تواند شهرستان شود یا حتی پایتخت . ما باید به فکر مصالح خودمان باشیم .

اگر استان شویم هم پیشرفتش بیشتر است و هم اینکه گامی اساسی برای اعتلای وزوان برداشته ایم و مهم تر اینکه هیچ اختلاف نظری هم وجود نخواهد داشت که نام شهرستان چه باشد یا چه نباشد .

انصافاً درست نمی گویم؟