بر پایی نمایشگاه سیمای فرهنگی میمه در موزه ی مردم شناسی

2014-12-17
144 بازدید

  ظرفیتهای فرهنگی بخش میمه ایجاب می کند که با تشکیل نمایشگاهی ، فرازهای  تاریخی و فرهنگی این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و میراث گذشتگان با امانت داری و و ترویج نقاط قوت پاسداری گردد. بمنظور تبیین بیشتر این مهم و در پی پیشنهاد شایسته ی امام جمعه ی محترم ، […]

 

IMG_0978

ظرفیتهای فرهنگی بخش میمه ایجاب می کند که با تشکیل نمایشگاهی ، فرازهای  تاریخی و فرهنگی این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و میراث گذشتگان با امانت داری و و ترویج نقاط قوت پاسداری گردد. بمنظور تبیین بیشتر این مهم و در پی پیشنهاد شایسته ی امام جمعه ی محترم ، دومین جلسه ی برپایی نمایشگاه ” سیمای فرهنگی میمه ” برگزار شد .

IMG_0981

در این جلسه که مهندس صدرالدین کرمی شهردار و آقای خسرو مقصودی رئیس شورای اسلامی شهر میمه نیز حضور داشتند مقرر شد در محل موزه ی مردم شناسی و در ایام بزرگداشت دهه ی فجر ، نمایشگاه موصوف دایر گردد. در این نمایشگاه  غرفه هایی به  دفتر امام جمعه ،  آموزش و پرورش ، شهرداری  ، فرش میمه و اشتهار جهانی آن ، معرفی مفاخر و هنرمندان  و … اختصاص خواهد یافت .  در پایان جلسه آقای حمیدرضا سراجی بعنوان مسئول نمایشگاه و خانم نرگس آقاصی بعنوان مدیر داخلی نمایشگاه انتخاب گردیدند و مقرر شد در نخستین جلسه ی ستاد بزرگداشت دهه ی فجر، برپایی این نمایشگاه در قالب برنامه های ستاد بزرگداشت معرفی گردد .
IMG_0982