گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۳/۹/۱۴

2014-12-06
83 بازدید

نماز جمعه در تاریخ ۱۴/۹/۹۳ در مسجد جامع وزوان به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین زمانی اقامه گردید. امام جمعه محترم بعد از سفارش به تقوا آثار و پیامد های نهضت امام حسین(ع) و درسهای عاشورا را مبارزه با خرافات و بدعت ها ، ترویج امر به معروف و نهی از منکر و حریت […]

CIMG6929

نماز جمعه در تاریخ ۱۴/۹/۹۳ در مسجد جامع وزوان به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین زمانی اقامه گردید.

CIMG6965

امام جمعه محترم بعد از سفارش به تقوا آثار و پیامد های نهضت امام حسین(ع) و درسهای عاشورا را مبارزه با خرافات و بدعت ها ، ترویج امر به معروف و نهی از منکر و حریت و آزاد زیستن برشمرد و اظهار داشت که سالار شهیدان به تاریخ و بشریت آموخت که یکی از سنت های الهی امتحان انسان هاست.     امام صادق (ع) فرمودند: هیچ تنگی و گشایشی نیست مگر این که وسیله‌ی امتحان و آزمایش است.

 CIMG6971

رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند: هر آینه مردم با اموال و دارایی های خود مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرند. افرادی بر اثر آلوده شدن به مادیات به نام خرید و فروش ، ربا می خورندو عده ای به اسم هدیه دچار رشوه می شوند.

CIMG6976

امام جمعه محترم در خطبه‌ی دوم فرمود این ایام سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی است و بهانه ای است برای بررسی نقش این نهاد در مدیریت و هدایت فکر و فرهنگ جامعه و انتظار می رود شورای انقلاب فرهنگی جدیت بیشتری در مسائل فرهنگی داشته باشد و به دنبال اجرایی شدن مصوبات باشد.

در ادامه افزود آغاز هفته‌ی تحقیق و پژوهش است که تاثیر فراوان در موفقیت برنامه ها و پیشرفت امور دارد.

CIMG6980

نظارت بر قیمت ها و نرخ گذاری صحیح از مطالبات مردم است و همچنین در رابطه‌ی با مبارزه با داعش فرمود ناکامی ائتلاف علیه داعش و آشکار شدن نفاق آنها در مبارزه با تروریست از مواردی است که برای افکار عمومی جهان روشن شده است.

CIMG6988

CIMG6989

نماز گزاران پس از نماز جمعه به همت و دعوت هیئت محترم حضرت ابوالفضل (ع) وزوان از سفره با برکت باب الحوائج متنعم شدند.

CIMG7016

جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه و مراسم وزوان عصر و بعد از نماز مغرب و عشاء به صورت جداگانه برای خواهران و برادران تشکیل شد

CIMG7000

**************

CIMG6963

مکبر : محسن نقیان

تصاویر : جهانگیر حدادیان

خلاصه خطبه ها : علی عاصمی پور