یحیی هم آبی ها را مات کرد و هم سرخ ها را

2014-12-05
171 بازدید

يحيي گل‌محمدي، حالا تيمش را به شرايط شايسته اي رسانده است. عملکرد تيم او در جام‌حذفي، در کنار نتايج خوب هفته هاي اخير ليگ، تيم او را بهترين تيم ماه معرفي کرده است. اگر استقلال در جام حذفی و با ضربات پنالتی در اصفهان بازی را به ذوب آهن واگذار کرد و مانع انجام دربی […]

20000

يحيي گل‌محمدي، حالا تيمش را به شرايط شايسته اي رسانده است. عملکرد تيم او در جام‌حذفي، در کنار نتايج خوب هفته هاي اخير ليگ، تيم او را بهترين تيم ماه معرفي کرده است.

اگر استقلال در جام حذفی و با ضربات پنالتی در اصفهان بازی را به ذوب آهن واگذار کرد و مانع انجام دربی هشتادم گردید اما پرسپولیس که با کری خوانی های ناشی از خود شیفتگی درخشان و شاگردانش فتح جام حذفی و قهرمانی در لیگ برتر را هم به هواداران وعده می دادند ، در استادیوم آزادی و در مقابل بیش از 20000 ( اصلاحیه 40000 نفر) تماشاگر طرفدار که یکصدا این تیم را تشویق می کردند ، در وقت قانونی بازی را به شاگردان گل محمدی واگذار کرد .

 به گزارش “ورزش سه”، مهمترین وجه عملکرد ذوب‌آهن در جام‌ حذفی، کنار گذاشتن پرسپولیس و استقلال بوده است. البته استقلال در لیگ هم به ذوب‌آهن باخت.
معمولا تیم هایی که در جام‌حذفی هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال را می‌ برند در پایان قهرمان جام‌حذفی می‌ شوند که از آن حمله می‌ توان به ملوان در سال 69 و سپاهان در سال 91 اشاره کرد. گفتنی است پرسپولیس در لیگ برتر نیز در رتبه ی هشتم و یک پله بالاتر از ذوب آهن ایستاده است .