حاجی : از وزیر کشور می‌خواهم ارتقاء بخش میمه را به تصویب برساند

2014-11-23
74 بازدید

حاجی دلیگانی: توجه به تولیدکنندگان لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است » سرویس: سیاسی – مجلس کد خبر: ۹۳۰۹۰۲۰۱۱۵۰ یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ – ۱۳:۰۹ نماینده مردم شاهین شهردر مجلس شورای اسلامی توجه به تولید و تولید کنندگان را لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی […]

36

حاجی دلیگانی:
توجه به تولیدکنندگان لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است
» سرویس: سیاسی – مجلس
کد خبر: ۹۳۰۹۰۲۰۱۱۵۰
یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ – ۱۳:۰۹

نماینده مردم شاهین شهردر مجلس شورای اسلامی توجه به تولید و تولید کنندگان را لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس با بیان اینکه همه مسئولان خودکفایی و مصرف تولیدات داخلی را عامل حل معضل بیکاری، فقر و تورم می‌دانند اظهار کرد: درمان این مشکلات در اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وشعار سال در حوزه‌ی اقتصاد است و لازمه تحقق این سیاست‌ها توجه جدی به تولید و تولید کنندگان است.

وی افزود: آیا با سود بانکی ۲۵ تا ۳۰ درصد بانکها، قوانین و فرآیندهای خسته کننده و باز کردن دروازه‌های واردات افسارگسیخته می توان این کار را انجام داد؟ قطعا برای رفع موانع تولیدات داخلی باید اقدام عملی انجام دهیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های درآمدزایی و اشتغال زایی در حوزه ی انتخابیه خود برای جلوگیری از مهاجرت جمعیت تصریح کرد: از وزیر کشور می‌خواهم ارتقاء بخش میمه را به تصویب برساند، از سازمان مدیریت می‌خواهم متروشاهین شهر را مصوب و ردیف آن را دربودجه ۹۴ بگنجاند و از وزیر نیرو می‌خواهم بعد از ۱۷ سال که بخشی از پول ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب را از مردم دریافت کردند با اتخاذ یک راهکار اجرایی نسبت به تکمیل پروژه‌ی فاضلاب شهرها و محلات و روستاها و حوزه انتخابیه هم اقدام عاجل کنند.

حاجی دلیگانی در پایان از بنیاد مسکن خواست نسبت به تکمیل طرح‌های هادی و بهسازی روستاهای منطقه نیز اقدام کند۷