تسلیت پرسپولیسی ها به خاطر مظلومی

2014-11-22
82 بازدید

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسیپولیس با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد غلامحسین مظلومی، پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران را به جامعه ورزش و فوتبال، باشگاه و هواداران استقلال و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است: زنده یاد غلامحسین مظلومی از ذخایر ارزشمند ورزش فوتبال […]

2014

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسیپولیس با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد غلامحسین مظلومی، پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران را به جامعه ورزش و فوتبال، باشگاه و هواداران استقلال و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:
زنده یاد غلامحسین مظلومی از ذخایر ارزشمند ورزش فوتبال ملی کشورمان بود. از دست دادن وی ضایعه‌ای تأثربرانگیز برای فوتبال ایران است که غیر قابل جبران می‌نماید. مردانی چون دکتر مصطفی اکرامی، امیر مسعود برومند، پرویز دهداری، محراب شاهرخی، مجید سبزی، حمید شیرزادگان، فریبرز مرادی، صفر ایرانپاک، ایرج سلیمانی و زنده یاد مظلومی، از نسل افتخارآفرینانی بودند که چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی فارغ از تعلقات رنگی قرمز و آبی، الگویی درخشان برای نسل‌های بعدی از خود شدند.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و هواداران از درگذشت این ورزشکار خوشنام احساس اندوه و تأثر دارند و این ضایعه را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش فوتبال و بویژه خانواده استقلال تسلیت می‌گویند.