محرم میمه از نگاه دوربین احسان عمرانی

2014-11-05
152 بازدید

امسال نیز همچون سالهای قبل  تصاویر عزاداری دهه اول محرم  که به ایمیل صبح میمه ارسال شده  را خدمتتان ارائه می نماییم. در اولین دسته  ،  تصاویر ارسالی آقای احسان عمرانی که به مراسم شیرخوارگان حسینی و تعزیه های حضرت علی اکبر (ع) _ حضرت قاسم (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) پرداخته اند را مشاهده […]

امسال نیز همچون سالهای قبل  تصاویر عزاداری دهه اول محرم  که به ایمیل صبح میمه ارسال شده  را خدمتتان ارائه می نماییم.

در اولین دسته  ،  تصاویر ارسالی آقای احسان عمرانی که به مراسم شیرخوارگان حسینی و تعزیه های حضرت علی اکبر (ع) _ حضرت قاسم (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) پرداخته اند را مشاهده می کنید.

خواهران و برادرانی که از مراسم مختلف در این دهه تصویر برداری کرده و تمایل دارند در سایت صبح میمه منتشر شود می توانند منتخبی از تصاویرشان را به ایمیل صبح میمه به آدرس sobhemeymeh@gmail.com ارسال نمایند.

shirkhareganmeymeh-(6) shirkhareganmeymeh-(7) shirkhareganmeymeh-(8) shirkhareganmeymeh-(9) shirkhareganmeymeh-(10) shirkhareganmeymeh-(11) shirkhareganmeymeh-(12) shirkhareganmeymeh-(13) shirkhareganmeymeh-(14)

tazieabolfazl-(1)tazieabolfazl-(2)tazieabolfazl-(3)tazieabolfazl-(4)tazieabolfazl-(5)taziealiakbar-(11)taziealiakbar-(12)taziealiakbar-(13)taziealiakbar-(14)taziealiakbar-(15)tazieghasem--(6)tazieghasem--(7)tazieghasem--(8)tazieghasem--(9)tazieghasem--(10)