بادامچیان : خاتمی برای اروپا و احمدی نژاد برای …

2014-10-18
58 بازدید

… اسدالله بادامچيان که معمولا يک جور ديگه درباره خاتمي حرف مي‌زد، روز گذشته گفت: محمد خاتمي بهترين گزينه نظام براي فرستادن به اروپاست. معلوم نيست منظور بادامچيان از فرستادن خاتمي به اروپا چيست و آيا حرفش ادامه نيز دارد. مثلا اين که ابن بار به جاي ممنوع الخروجي اش، او را ممنوع الورود کنند […]

بادام

اسدالله بادامچيان که معمولا يک جور ديگه درباره خاتمي حرف مي‌زد، روز گذشته گفت: محمد خاتمي بهترين گزينه نظام براي فرستادن به اروپاست.
معلوم نيست منظور بادامچيان از فرستادن خاتمي به اروپا چيست و آيا حرفش ادامه نيز دارد. مثلا اين که ابن بار به جاي ممنوع الخروجي اش، او را ممنوع الورود کنند که ديگر نتواند به کشور باز گردد و اگر مي‌خواهد بر آتش فتنه بدمد از همان اروپا بدمد. با نه واقعا حرفش همين بود که گفت و واقعا منظورش اين است که به عنوان کسي که دو دوره رئيس جمهور بوده و در زمان رياست جمهوري اش ارتباطات ايران واروپا هم گسترش پيدا کرد، او را به آن کشورها بفرستند، مثلا به عنوان سفير حسن نيت که آقا ما مي‌خوايم همه روابطي که احمدي نژاد با اروپا به هم زده بود،دوباره راست و ريس کنيم.
بادامچيان در ادامه تاکيد کرد: شخصي که 2 دوره رييس جمهوري در کارنامه سياسي خود دارد، يک شخصيت مورد قبول براي هر کسي خواه با هر خط مشي و سليقه‌اي خواهد بود. اگر اين شخص بخواهد وارد بازي‌هاي سياسي و دعواهاي سياسي شود، حتما آسيب خواهد ديد.(وي اضافه کرد: البته من به خاطر خودش ميگم)
او البته افزوده است که احمدي‌نژاد نيز بهترين گزينه براي فرستادن به فلسطين است. شايد منظورش همين باشد و شايد هم منظورش اين است که احمدي نژاد را به آمريکاي لاتين نفرستيم به خصوص جايي که مراسم تدفين کسي هست و بانوان سوگواري هم حضور دارند که نيازمند دلداري همدردي هستند.
اين چهره سياسي باسابقه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: توصيه من به آقاي احمدي‌نژاد اين است كه بازيکن روي نيمکت بماند. وي در توضيح سخنان خود اذعان کرد که ما هشت سال گذاشتيمت وسط زمين، هي خطا کردي برات دست زديم، هي توپ ها را زدي اوت برات دست زديم. چندبار پنالتي براي حريف گرفتي بازهم گفتيم زشته بازيکن خودي را تشويق نکنيم. چند تا گل به خودي زدي باز هم گفتيم اگه ناراحت بشيم حجاريان و محمدرضا خاتمي و اينا خوشحال ميشن، اينه که همش تشويقت کرديم ولي خب حالا ديگه وضعيت فرق مي‌کنه. اينه که الان که ما داريم از پشت فنس بازي را تماشا مي‌کنيم به خاطر همون گل کاري هاي شماست. اينه که توصيه مي‌کنيم رو نيمکت بشين، خواستي پشت خط هم تمرين کن ولي خب ديگه بسه…