داود دقیانوس – برای پدر شهید حاج عبدالرحمن نقیان

2014-10-13
148 بازدید

سلام بر شهیدان و خانواده های معظم شهداء ای شهید : سالهاست که هنوز با طلوع خورشید به یادت از بستر برمی‌خیزم وهر شب بی غروب آن خاطره های رشادت تو ، میخوابم و حیات و تفکرخویش را در روایت زیبای صبر جستجو می‌‌کنم و همیشه آرزو می‌کنم تا روزی غبار قدمهایت را توتیای دیده […]

2

سلام بر شهیدان و خانواده های معظم شهداء
ای شهید :
سالهاست که هنوز با طلوع خورشید به یادت از بستر برمی‌خیزم وهر شب بی غروب آن خاطره های رشادت تو ، میخوابم و حیات و تفکرخویش را در روایت زیبای صبر جستجو می‌‌کنم و همیشه آرزو می‌کنم تا روزی غبار قدمهایت را توتیای دیده کنم و سرزمین وجودم را با فروغ شهادتت به زمزمه‌ای شیرین که جان ودل را به لرزه درمی‌آورد و گوش روح را می نوازد، صفا بخشم. دوست دارم در تبسمهای تازه نگاهت، به قله فتح و پیروزی دست یابم و بر تارک آن قله ، با ایمان راسخ و راستین بایستم و بر صحنه‌ی زیبای آسمان روشن بنگارم
« ای شهید راه خدا راهت را ادامه خواهم داد»
به خدا سوگند ای شهید، ای عزیزترین بنده خدا، در کربلای ایران زمین ، از راز و رمز جهاد تو لاله‌ای سرخ از ایمان می روید. همان لاله ای که با رقص تیر بر زمین می‌افتد.
آری : شهدا آن سو را دیدند و به یقین رسیدند، خود را با قرآن دیدند و به خود قرآن رسیدند، مسجد را خانه‌ی معبود دیدند و از محراب به معراج رسیدند، احترام به والدین را واجب دیدند و به آیه و بالوالدین احسانا رسیدند. غیرت را در خون خود دیدند و جوشیدند و مردانه خروشیدند و به الله رسیدند. بیت المال را غیر مال خود دیدند و به پاکیها رسیدند. وقت را طلا دیدند و به برتر از طلا رسیدند. نجات میهن اسلامی خویش را در جهد و جهاد دیدند و به صحنه‌های علمی رسیدند. فرهنگ خود را دینی دیدند و به اهدای خود رسیدند. حدیث اطلبوا العلم را دیدند و عالمانه به الله رسیدند.
ای خداوند یکتا ، این پدر شهید والامقام قربانعلی نقیان را که در جوار فرزندش به خاک آرمیده را مشمول مزید فضل و رحمت و ترفیع درجات در بهشت اعلا ء قرارده.
الهی رضا بقضائک و تسلیما لامرک
مصیبت وارده را به خانواده های محترم نقیان( بویژه سرور گرامی آقای محمد نقیان) و نوروز (بویژه سرور گرامی آقای محمد نوروز) تسلیت عرض میکنم .
با تجدید احترام داود دقیانوس